#1
Ehm, meestal als ik XTC heb, dan wil ik sws dansen. (En natuurlijk socializen).
Maar ik had 1x dat ik te strak stond en gewoon niet/weinig kon dansen, omdat mijn eerste dosis iets te sterk was of zo.
Ik ben helemaal fan van 4fmp. Daar ga ik echt altijd goed los op! Maar het duurt ff voordat het inkicked. Owja, en sowieso NIET bijnemen, anders kan je helemaal niet slapen...
Ik heb afgelopen nacht een feestje gehad en had voor het eerst extra bijgenomen omdat ik EXTRA hard wilde gaan. Niiieet normaal ! Mijn stamina-bar werd groter en als je moe was, werd je stamina gewoon snel opgeladen zeg maar :P En kon je verder hard gaan :P
Maar.. ik heb echt moeite met slapen.. heb de hele dag maar 30 min geslapen ofzo. En nu.. ja.. ben wel beetje moe maar denk niet dat ik binnen een uur in slaap kan vallen :P
De andere keer dat ik 4FMP gebruikte, had ik niet bijgenomen. En ging ook gewoon goed los, lekker veel energie enzo. Toen kon ik wel slapen met hulp van Melatonine tabletjes.. Maar je slaapt dan niet heerlijk 8 uur ofzo. Maar denk ong 3-4 uurtjes ofzo. Is tenminste iets weet je.
Maar ik had 1x dat ik te strak stond en gewoon niet/weinig kon dansen, omdat mijn eerste dosis iets te sterk was of zo.
Ik ben helemaal fan van 4fmp. Daar ga ik echt altijd goed los op! Maar het duurt ff voordat het inkicked. Owja, en sowieso NIET bijnemen, anders kan je helemaal niet slapen...
Ik heb afgelopen nacht een feestje gehad en had voor het eerst extra bijgenomen omdat ik EXTRA hard wilde gaan. Niiieet normaal ! Mijn stamina-bar werd groter en als je moe was, werd je stamina gewoon snel opgeladen zeg maar :P En kon je verder hard gaan :P
Maar.. ik heb echt moeite met slapen.. heb de hele dag maar 30 min geslapen ofzo. En nu.. ja.. ben wel beetje moe maar denk niet dat ik binnen een uur in slaap kan vallen :P
De andere keer dat ik 4FMP gebruikte, had ik niet bijgenomen. En ging ook gewoon goed los, lekker veel energie enzo. Toen kon ik wel slapen met hulp van Melatonine tabletjes.. Maar je slaapt dan niet heerlijk 8 uur ofzo. Maar denk ong 3-4 uurtjes ofzo. Is tenminste iets weet je.