Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeen feestzin van xtc, anders met 4fmp?

Geen feestzin van xtc, anders met 4fmp?

22 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
L
LeoninaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ehm, meestal als ik XTC heb, dan wil ik sws dansen. (En natuurlijk socializen).
Maar ik had 1x dat ik te strak stond en gewoon niet/weinig kon dansen, omdat mijn eerste dosis iets te sterk was of zo.

Ik ben helemaal fan van 4fmp. Daar ga ik echt altijd goed los op! Maar het duurt ff voordat het inkicked. Owja, en sowieso NIET bijnemen, anders kan je helemaal niet slapen...
Ik heb afgelopen nacht een feestje gehad en had voor het eerst extra bijgenomen omdat ik EXTRA hard wilde gaan. Niiieet normaal ! Mijn stamina-bar werd groter en als je moe was, werd je stamina gewoon snel opgeladen zeg maar :P En kon je verder hard gaan :P
Maar.. ik heb echt moeite met slapen.. heb de hele dag maar 30 min geslapen ofzo. En nu.. ja.. ben wel beetje moe maar denk niet dat ik binnen een uur in slaap kan vallen :P

De andere keer dat ik 4FMP gebruikte, had ik niet bijgenomen. En ging ook gewoon goed los, lekker veel energie enzo. Toen kon ik wel slapen met hulp van Melatonine tabletjes.. Maar je slaapt dan niet heerlijk 8 uur ofzo. Maar denk ong 3-4 uurtjes ofzo. Is tenminste iets weet je.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wil je een festival als We Are Electric, waar je speciaal voor de dikke line up heen gaat, riskeren omdat je persé drugs wilt? :wink: Ik krijg ook geen feestzin van XTC, van 4-FA wel meer maar de meeste feestzin heb ik gewoon nuchter of met een biertje. Ik ga daarom het risico niet lopen dat ik geen zin meer heb terwijl er zulke dikke namen staan :wink:
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pep! Dan heb ik de meeste feestzin :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."