Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsterug naar een halfje

terug naar een halfje

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
s
stinger72Lid
01-01-2024, 00:00
#1
om de 2 a 3 maanden nemen we een pilletje xtc 120 mg in thuissetting
we nemen dan één pil in een keer en afteren daarna met 2 a 3x ghb

ik overweeg om 2x een halfje te nemen om langer plezier te hebben van de xtc
we willen zo min mogelijk gebruiken en zo lang mogelijk genieten

zou dat werken ?, of heb ik al zoveel tolerantie dat het 2x een halfje net niet is

laatste keer is 3 maanden geleden
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik neem meestal eerst rond de 120mg dan klapt hij wel in en daarna na uurtje of 3 nog een kwartje. Dus samen zon 160-170mg werkt perfect. Rek je de boel net wat langer mee uit.

stinger72 zei:
om de 2 a 3 maanden nemen we een pilletje xtc 120 mg in thuissetting
we nemen dan één pil in een keer en afteren daarna met 2 a 3x ghb

ik overweeg om 2x een halfje te nemen om langer plezier te hebben van de xtc
we willen zo min mogelijk gebruiken en zo lang mogelijk genieten

zou dat werken ?, of heb ik al zoveel tolerantie dat het 2x een halfje net niet is

laatste keer is 3 maanden geleden
Klik om te vergroten...
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Met bijdoseren kun je wel een beetje rekken, maar veel meer dan 1 a 2 uur gaat je waarschijnlijk niet lukken. Na zo'n 5 a 6 uur is je hele serotonine voorraad gewoon op.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben ook voorstander van de 1ste dosis rond de 100/120 mg en daarna de helft 50/60mg om aan te vullen. Verder dan 6 uur zal je het niet rekken met een leuk gevoel. Alles er na word wazig en waus iets wat je liever niet hebt op feestjes :-P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."