#1
Hallo mensen, heb net een bommetje speed op en wil nu ff wat gaan experimenteren met oxazepam, heb hier nog een halve gram oxa liggen (10x50mg) en nou vroeg ik me af, hoeveel oxa kan ik max veilig gebruiken.. ik dacht aan 300 mg ofzo, maar is dit erg schadelijk? Of is het waar dat benzo's, ook in hoge dossisen, veilig te gebruiken zijn..? ohja dan wil ik er ook nog een paar biertjes bij drinken..
Kan ik gewoon door slikken tot ik K.O. ga..?
Thanx
Kan ik gewoon door slikken tot ik K.O. ga..?
Thanx
