Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOxazepam max dosis

Oxazepam max dosis

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
sjoerd101Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo mensen, heb net een bommetje speed op en wil nu ff wat gaan experimenteren met oxazepam, heb hier nog een halve gram oxa liggen (10x50mg) en nou vroeg ik me af, hoeveel oxa kan ik max veilig gebruiken.. ik dacht aan 300 mg ofzo, maar is dit erg schadelijk? Of is het waar dat benzo's, ook in hoge dossisen, veilig te gebruiken zijn..? ohja dan wil ik er ook nog een paar biertjes bij drinken..

Kan ik gewoon door slikken tot ik K.O. ga..?

Thanx
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hee daar,
pak eerst maar ene dosis van 50 mg!
dat is zeker al een aardige dosis, vooral voor een eerste keer!
na een uurtje kun je altijd nog wat bijpakken.. en.. het gaat de werking van spiet tegen
van 300mg ga je niet dood, maar het is wel zonde.. kun je ze beter bewaren :)
denk er wel aan dat speed + oxa niet zo goed is voor je hart en pas op met alcohol :wink:
x
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#3
gast... WAAROM ??

Pak je eerst speed en wil je dan monsterhoeveelheden oxazepam gaan slikken, met bier notabene !

Even ter vergelijking: 10mg oxazepam word normaal voorgeschreven. 50mg komt al vrij weinig voor, dat is het namelijk al redelijk erg gesteld. Jij wil dus een hoeveelheid slikken die neerkomt op een heel doosje van 10mg ! Terwijl je een vrij stevige upper gebruikt hebt, en dan wil je er ook nog iets bij gebruiken om de monsterhoeveelheid te versterken.

Nouja, afgezien van dat uit dit betoog blijkt dat je het naar mijn mening niet moet doen, vraag ik me af, waarom zou je zoiets willen ? leg me dat eens uit
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
dit noemen we nou drugsmisbruik....
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#5
SperSIZEboon zei:
dit noemen we nou drugsmisbruik....
Klik om te vergroten...

QFT !
s
sjoerd101Lid
01-01-2024, 00:00
#6
tot 250 mg is in iniedergeval goed te doen, blijkt, lekker gevoel maar voor dit doeleinde kan je toch beter rohypnol gebruiken.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oxa's en fluni's verschillen nogal he.
Zelf ook wel is 4 mg flunitrazepam genomen maar het feit dat je dingen vergeet en de rebound is niet zo fijn is,merkte de volgende dag gewoon een lichte rebound van schrikkerig zijn ondanks me dagelijkse dosis valium.

Zou gewoon na de pep 30 mg valium nemen en dat zeker een uur of 6 na de laatste lijn toen sliep ik (vroeger :wink: ) wel.
Nu nog iemand die het gaat afraden dat benzo's en pep niet goed zijn voor je hart en gevaarlijk is en het is weer een ouderwets topic :wave:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Waarom combineren? De middelen heffen elkaar op, terwijl je je lichaam dubbel belast.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oeps dacht dat ie wou slapen .. ipv combinatie
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Angramar Temenos zei:
Waarom combineren? De middelen heffen elkaar op, terwijl je je lichaam dubbel belast.
Klik om te vergroten...

Ik heb gehoord dat roofies en pep een hemelse combo is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."