Ik verplaats dit wel even naar de farmaceutische drugs.
#2
Hey allemaal,
ik heb een vraagje..
normaal neem ik rilatine van 10mg, die kleine pilletjes..
die heeft men psychiater voorgeschreven sinds het op school niet goed ging 2 jaar geleden ofzo.
maar ik heb maandag examens en k zie nu dat ze op zijn.
ik heb wel nog NVR 20 liggen (wat ook rilatine is, alleen 20mg dan)
maar die is wel gecrunshd, het zijn er zo 5 bij elkaar n een zakje..
als ik daar nu altijd beetjes van snuif, zal ik me dan ook beter kunnen concentreren met het leren?ik heb echt iets nodig om me te concentreren..
help me alsjeblieft
grtz Thijs
#3
PROBEREN. er zal niets foutlopen hoor, tenzij je heel het poeder van snuift.
Ja je kunt het snuiven. Het werkt dan wat korter, maar wel sterker. Door het bindmiddel prikt het erg in je neus. Zorg ervoor dat je het goed fijn hebt gecrusht.
Succes met je examens!
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.