Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRilatine snuiven ! hulp gevraagd

Rilatine snuiven ! hulp gevraagd

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja, het werkt ook als je het snuift...

Ik verplaats dit wel even naar de farmaceutische drugs.
d
denthijs1Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey allemaal,
ik heb een vraagje..
normaal neem ik rilatine van 10mg, die kleine pilletjes..
die heeft men psychiater voorgeschreven sinds het op school niet goed ging 2 jaar geleden ofzo.
maar ik heb maandag examens en k zie nu dat ze op zijn.
ik heb wel nog NVR 20 liggen (wat ook rilatine is, alleen 20mg dan)
maar die is wel gecrunshd, het zijn er zo 5 bij elkaar n een zakje..
als ik daar nu altijd beetjes van snuif, zal ik me dan ook beter kunnen concentreren met het leren?ik heb echt iets nodig om me te concentreren..
help me alsjeblieft
grtz Thijs
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#3
PROBEREN. er zal niets foutlopen hoor, tenzij je heel het poeder van snuift.
o
overalennergensLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je het snuift bestaat er de mogelijkheid dat je er een zekere 'rush' bij voelt. Dit is omdat bij snuiven in één keer heel veel dopamine vrij komt in je hersenen (Nucleus Accumbens om precies te zijn) en dat zorgt voor een zeker gevoel van 'beloning'. Ik zou in ieder geval niet veel in één keer opsnuiven :grin:
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja je kunt het snuiven. Het werkt dan wat korter, maar wel sterker. Door het bindmiddel prikt het erg in je neus. Zorg ervoor dat je het goed fijn hebt gecrusht.
Succes met je examens!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."