#1
Ik vind het zonde om weg te gooien dus ga ik het maar proberen, goede reden.
Maak 5 capsules open, er zitten allemaal bolletjes in die voor vertraagde afgifte zorgt. Je moet ze verpletten zodat alles gelijk opgenomen wordt en je dus gaat trippen. Als je dan poeder hebt doe je ze weer in de capsules of drinkt het met een sapje weg (erg ranzig). Weet wel dat 10% van de mensen een leverenzym ontbreekt waardoor ze op een kleine hoeveelheid al helemaal uit de pan gaan.
Maak 5 capsules open, er zitten allemaal bolletjes in die voor vertraagde afgifte zorgt. Je moet ze verpletten zodat alles gelijk opgenomen wordt en je dus gaat trippen. Als je dan poeder hebt doe je ze weer in de capsules of drinkt het met een sapje weg (erg ranzig). Weet wel dat 10% van de mensen een leverenzym ontbreekt waardoor ze op een kleine hoeveelheid al helemaal uit de pan gaan.