Nu, ik heb al een paar topics gelezen over relatine die over datum is.
Maar dit was meestal jaren over datum .
ik heb nu een doosje relatine liggen die 5 maanden over datum is .
Ik heb gehoord dat het al veel van zijn sterkte kan verloren zijn.
zou ik het nog kunnen gebruiken of laat ik het beter liggen ?
#4
Je kunt het nog wel gebruiken, meestal is een medicijn langer houdbaar dan de " EXP " op het achterkantje.
#5
Kun je gebruiken, werking wellicht minder
#6
Heb zelf een keer pammetjes genomen die houdbaar waren tot 2005, die smaakte chemisch en werkte niet meer lekker. Een paar maandjes maakt niet zo uit.
#7
methylphenidaat word snel minder krachtig na exp-datum weet ik uit ervaring
#8
ik heb eigenlijk al mijn antwoord.
hoe verwijder ik dit ?
#9
lazy zei:
ik heb eigenlijk al mijn antwoord.
hoe verwijder ik dit ?
Stuur een mod, bijvoorbeeld Flameon, een PM. Hij is toch online en zal dat graag voor je doen.
Maar een topic hoeft niet altijd gesloten te worden als de antwoorden gegeven zijn, want de gegeven antwoorden kunnen ook weer leerzaam zijn voor andere mensen.
#10
lazy zei:
ik heb eigenlijk al mijn antwoord.
hoe verwijder ik dit ?
Waarom wil je het verwijderd hebben? Omdat je je antwoord hebt als ik goed begrijp?
Laten we hem gewoon lekker open als dat de rede is, rede geeft sublimo net. Oke?
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.