#1
hey!
Zoals sommigen misschien weten heb ik ADD en krijg ik ritalin voorgeschreven. De ritalin doet me aan de ene kant veel goed, ik kan nu goed lezen en merk dat de algehele concentratie zeer duidelijk toeneemt. De grote gedachtenstroom en de vele stemmingswisselingen nemen af, en dat maakt mij rustig. Maar toch niet helemaal...aan de andere kant word ik namelijk ook gespannen van ritalin. Ik ervaar een soort lichte spanning over mijn hele lichaam, en een onbestemd gevoel. Wie heeft dat nog meer? het doet me dus aan de ene kant goed, aan de andere kant word ik er toch een beetje gespannen van.
Zoals sommigen misschien weten heb ik ADD en krijg ik ritalin voorgeschreven. De ritalin doet me aan de ene kant veel goed, ik kan nu goed lezen en merk dat de algehele concentratie zeer duidelijk toeneemt. De grote gedachtenstroom en de vele stemmingswisselingen nemen af, en dat maakt mij rustig. Maar toch niet helemaal...aan de andere kant word ik namelijk ook gespannen van ritalin. Ik ervaar een soort lichte spanning over mijn hele lichaam, en een onbestemd gevoel. Wie heeft dat nog meer? het doet me dus aan de ene kant goed, aan de andere kant word ik er toch een beetje gespannen van.
Soms plotseling erg vrolijk met manische trekjes, zomaar beginnen met lachen, soms te open...ik ben nooit hetzelfde. Sommige mensen zien dat als leuk, andere als gek of bedreigend.