Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXANAX RETARD combi LORAZEPAM

XANAX RETARD combi LORAZEPAM

8 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
f
fillersLid
01-01-2024, 00:00
#1
:confused: =) :) =) :sunglasses: =) :smoke: nu op naar DE :wave: :openmouth:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
What the fuck...
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lekker slapen, dood ga je heus niet zomaar !
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jij wilt niet meer wakker worden ipv slapen...
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#5
idiot...
:wave:
f
fillersLid
01-01-2024, 00:00
#6
hoi, ik moet morgen vroeg op maar heb door omstandigheden van niet kunnen slapen vandaag tot 2 uur geslapen. ik neem al 2 jaar geregeld benzo's, eerst nam ik lorazepam 2,5mg maar niet dagelijks, soms wel dagelijks, hangde er vanaf, ik gebruikte het voor te slapen

toen ben ik gestopt en met een antidepressiva ssri (sypralexa begonne) die neem ik nu drie maanden (20mg de dag) en daarbij heb ik xanax en xanax retard genome, wat ik hiermee wil zegge is dat ik toch geen beginnende benzo gebruiker ben.

Nu de laatste maanden neem ik 0,5mg xanax retard per dag.

maar nu omdat ik echt morgenvroeg op moet wou ik vanavond een combi doen. Ik heb toen ik wakker was om 2 uur mijn 0,5mg xanax retard genome. nu een uur geleden heb ik er nog twee genomen dus 1mg xanax retard. Nu wou ik om half tien 5mg lorazepam nemen , en dan afwachten , als ik dan om 11 uur nog niet suf genoeg ben om te slapen wou ik nog 2,5 bijnemen(of ik kan een tabletje doormidden doen dus dan 1,2mg ong)

is dit verstandig??? toch niet dodelijk ofzo ? graag had ik zo vlug mogelijk antwoorden, groeten
f
fillersLid
01-01-2024, 00:00
#7
geen raad van tante kaat?
f
fillersLid
01-01-2024, 00:00
#8
oowkey, dan gaan we er maar voor anders is het 12 uur voor ze aanslaan, ik hoop dat die 5mg lorazepam genoeg gaat zijn om VOOR 12 uur te maffen. yuuu
f
fillersLid
01-01-2024, 00:00
#9
nog een halfje van 2,5mg erbij voor zeker spele

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."