Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoi, ik moet morgen vroeg op maar heb door omstandigheden van niet kunnen slapen vandaag tot 2 uur geslapen. ik neem al 2 jaar geregeld benzo's, eerst nam ik lorazepam 2,5mg maar niet dagelijks, soms wel dagelijks, hangde er vanaf, ik gebruikte het voor te slapen toen ben ik gestopt en met een antidepressiva ssri (sypralexa begonne) die neem ik nu drie maanden (20mg de dag) en daarbij heb ik xanax en xanax retard genome, wat ik hiermee wil zegge is dat ik toch geen beginnende benzo gebruiker ben. Nu de laatste maanden neem ik 0,5mg xanax retard per dag. maar nu omdat ik echt morgenvroeg op moet wou ik vanavond een combi doen. Ik heb toen ik wakker was om 2 uur mijn 0,5mg xanax retard genome. nu een uur geleden heb ik er nog twee genomen dus 1mg xanax retard. Nu wou ik om half tien 5mg lorazepam nemen , en dan afwachten , als ik dan om 11 uur nog niet suf genoeg ben om te slapen wou ik nog 2,5 bijnemen(of ik kan een tabletje doormidden doen dus dan 1,2mg ong) is dit verstandig??? toch niet dodelijk ofzo ? graag had ik zo vlug mogelijk antwoorden, groeten"
"geen raad van tante kaat?"
"oowkey, dan gaan we er maar voor anders is het 12 uur voor ze aanslaan, ik hoop dat die 5mg lorazepam genoeg gaat zijn om VOOR 12 uur te maffen. yuuu"
"nog een halfje van 2,5mg erbij voor zeker spele"
"=) =) =) nu op naar DE"