alles natuurlijk weg van andere medicatie. Temazepam helpt denk ik niet, is een inslaper geen doorslaper. Nooit wat gehad van diazepam 20 mg bv?
Winehouse zei:Pfoe heftig
Ga naar je huisarts en vertel hem hier over! die kan je verder helpen
die kan niks voorschrijvenChris Pontius zei:Winehouse zei:Pfoe heftig
Ga naar je huisarts en vertel hem hier over! die kan je verder helpen
Hij zit al bij een psych.
Ja joh, praat hem de pillen inFlameon zei:alles natuurlijk weg van andere medicatie. Temazepam helpt denk ik niet, is een inslaper geen doorslaper. Nooit wat gehad van diazepam 20 mg bv?
Flameon zei:Temazepam helpt denk ik niet, is een inslaper geen doorslaper. Nooit wat gehad
En als je het nog niet weet moet je hier achter proberen te komen, dit is nl de basis die je moet aanpakken. Medicatie helpt wel maar is niet effectief voor langere duurDruppeltje zei:al aangedacht: om uit te vinden waardoor je moeilijk slaapt. misschien problemen, of zit je te piekeren over het eea, of wat dan ook?
Flameon zei:En als je het nog niet weet moet je hier achter proberen te komen, dit is nl de basis die je moet aanpakken. Medicatie helpt wel maar is niet effectief voor langere duurDruppeltje zei:al aangedacht: om uit te vinden waardoor je moeilijk slaapt. misschien problemen, of zit je te piekeren over het eea, of wat dan ook?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."