#1
Mensen, even een vraagje over diazepam.
Waar ligt bij jullie de grens van teveel en/of te vaak gebruiken? Een vriend van me die gebruikt het nu 2 maanden en doet tussen de 2 en 4 keer in de week 20 mg. Afhankelijk van de situatie. Denk aan stress, ander drugsgebruik, niet kunnen slapen etc. Dit gebruik wilt hij zo volhouden, hij voelt zich er prettig bij en voorziet geen problemen.
Maar treedt er niet op een gegeven moment tolerantie op of moet je het echt vaker gebruiken wil er tolerantie optreden? En wanneer is iemand verslaafd?
Boris
Waar ligt bij jullie de grens van teveel en/of te vaak gebruiken? Een vriend van me die gebruikt het nu 2 maanden en doet tussen de 2 en 4 keer in de week 20 mg. Afhankelijk van de situatie. Denk aan stress, ander drugsgebruik, niet kunnen slapen etc. Dit gebruik wilt hij zo volhouden, hij voelt zich er prettig bij en voorziet geen problemen.
Maar treedt er niet op een gegeven moment tolerantie op of moet je het echt vaker gebruiken wil er tolerantie optreden? En wanneer is iemand verslaafd?
Boris