#1
Ik heb daar ook wel eens last van gehad, als je bijneemt gewoon onder je startdosis gaan zitten, was waarschijnlijk een beetje te veel in een keer.
Sowieso geld dat je altijd gewoon rustig moet blijven als je even wat minder lekker gaat. Als je je gaat druk maken vererger je altijd de klachten, wat die ook zijn. Maar uiteraard kan het geen kwaad om proberen te voorkomen dat je wat minder lekker gaat.larsi37 zei:zou dit dat vervelende gevoel laten verdwijnen of moet ik gewoon proberen rustig te blijven als het weer eens gebeurd?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."