Iets van het effect is nog in je lichaam. Of er nog iets van de drug is, of je serotonine receptoren nog actiever zijn of wat dan ook weet ik niet, maar ik heb zelf eens het volgende gehad:
Zaterdagnacht feesten op XTC.
Zondag overdag en de daaropvolgende nacht chillen waarbij je niet echt diep en lang lijkt te slapen, maar wel hier en daar een paar uur kwijt lijkt te zijn.
Maandagochtend zit ik achter mijn computertje als de zon op komt, het is een prachtige dag, en geheel tegen mijn luie natuur in besluit ik lekker een stukje te gaan fietsen in het zonnetje.
anderhalf uur later kom ik terug thuis. Nog nooit zo hard gefietst en constant die hele anderhalf uur maximaal alles gegeven alsof ik een tour etappe aan het rijden was. (of het ook echt hard ging in km/h weet ik niet, maar het was iig wel de max wat ik toen kon) Toen ik van mijn fiets af stapte kon ik mijn benen niet meer buigen en ze hebben nog 2 dagen pijn gedaan.
Dat was dus ook zon 36 uur later. Zonder twijfel dat dat nog een mdma effect was. Als ik zonder drugs een poging doe tot lichamelijke inspanning geef ik het na 3 minuten op. En ik was dus niet eens van plan een poging tot inspanning te doen, ik ging gewoon lekker een stukje fietsen in het heerlijke ochtendzonnetje
![:grin:]()