Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLeuke dingen tijdens xtc thuis

Leuke dingen tijdens xtc thuis

26 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat ik in mijn eerste post heirover al zei :) Ik weet dat je het niet zo bedoeld en ik waardeer je input hier :)

Mindless zei:
Psychedelibee zei:
Haha mooie referentie naar South Park Bob! Zij weten dit soort dingen altijd prachtig uit te vergroten.

Ik zie dit inderdaad ook wel eens in de posts van Mindless, maar moet eerlijk bekennen dat ik me er zelf ook wel eens op betrap. Terwijl we het volgens mij allemaal niet zo bedoelen in ieder geval.
De paradox is een beetje dat je bij het streven naar verlichting en het oplossen van het ego soms in enen nogal condescending kunt overkomen en je dan in enen realiseert dat je je oude ego hebt ingeruild voor een spiritueel ego waarin je jouw ideeen boven die van een ander gaat plaatsen aangezien die niet zo'n spiritueel pad bewandeld. Dan krijg je dus in feite het tegenovergestelde van waar je eigenlijk naar streeft. Een zweverige hippie zijn is helemaal niet erg volgens mij, zolang je je maar nederig blijft opstellen en je openstelt voor de ideeen en meningen van anderen. En je eigen meningen ook niet gaat opdringen aan anderen natuurlijk. Helaas betrap ik mezelf er toch wel eens op dat ik anderen ook net iets te graag mijn mening verkondig als advies, terwijl mijn mening niet meer dan een andere invalshoek zou moeten zijn om de ander aan het denken te zetten.
Klik om te vergroten...
Deze hele post... Exact hoe ik er over denk. :) Had het niet beter kunnen verwoorden.

En inderdaad, ik bedoel het ook niet zo. En ik denk dat het spirituele ego ook wel iets is dat voor heel veel mensen die op het spirituale pad zitten een soort fase is. Helaas heeft het ego de opgedane inzichten dan eigen gemaakt en dat kan soms heel 'holier than thou' overkomen. Maar zoals eerder gezegd mag hier dus best wat van gezegd worden. :wink: Ik heb het soms ook helemaal niet door hoor. Dan is het meestal achteraf dat ik inzie dat ik toch wel heel betweterig of prekerig overkwam.
Klik om te vergroten...
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#2
We vinden het leuk hem er aan te herinneren :P Houd hem hier op aarde :P

Peppi en Coki zei:
Ben ik de enige die een beetje een deja vu krijgt hier? Ik dacht dat een tijdje terug ergens anders ook al precies hetzelfde werd gezegd over hoe de post van Mindless overkomen.
Klik om te vergroten...
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bobsacamano zei:
We vinden het leuk hem er aan te herinneren :P Houd hem hier op aarde :P

Peppi en Coki zei:
Ben ik de enige die een beetje een deja vu krijgt hier? Ik dacht dat een tijdje terug ergens anders ook al precies hetzelfde werd gezegd over hoe de post van Mindless overkomen.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: :tearsofjoy:
P
PaulinaatjexLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik snap dat het raar klinkt ( is ook raar ) maar ik wil op mijn verjaardag thuis gebruiken om gewoon goed de dag door te komen. Ik heb echt een hekel aan mijn verjaardag en meestal voel ik me na gebruik minder prikkelbaar en reageer ik niet zo boos op mensen. Ik ben dus op zoek naar leuke dingen om te doen om mezelf een beetje te vermaken. Meestal is iedereen na een half uur weg en dan wil ik voor de laatste keer dit jaar gebruiken. En dat wil ik dus zo leuk mogelijk maken.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Drugs gebruiken om een rot dag door te komen is nooit goed.

Paulinaatjex zei:
Ik snap dat het raar klinkt ( is ook raar ) maar ik wil op mijn verjaardag thuis gebruiken om gewoon goed de dag door te komen. Ik heb echt een hekel aan mijn verjaardag en meestal voel ik me na gebruik minder prikkelbaar en reageer ik niet zo boos op mensen. Ik ben dus op zoek naar leuke dingen om te doen om mezelf een beetje te vermaken. Meestal is iedereen na een half uur weg en dan wil ik voor de laatste keer dit jaar gebruiken. En dat wil ik dus zo leuk mogelijk maken.
Klik om te vergroten...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bobsacamano zei:
Drugs gebruiken om een rot dag door te komen is nooit goed.
Klik om te vergroten...
Ik vind het meestal best wel effectief.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je op de comedown zit op het laatste moment dan voel je nog zo lekker euforisch als je gaat liggen op je bed met ogen toe. Als je dan wel rechtstaat voel je het in je buik dat het gevoel rap afneemt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."