#1
Heeft niet meer echt iets met het topic te maken. Laten we on-topic blijven.
transformated zei:Ik heb al 10 maanden geen xtc genomen en dan te bedenken dat ik redelijk veel nam. Maar eerlijk gezegd heb ik er niet echt zin achter, gewoon die comedown en rotsmaak. Lsd, 3-MeO-PCP en wat andere tripmiddelen of dissoactieven kijk ik wel naar uit om nog te proberen.