#1
Bij mij gaat het over het algemeen zo: gitaar spelen (wat resulteert in ideeen etc) > structureren (in de vorm van een nummer maken van de ideeen)> opnemen.Hans zei:Ik heb ADD en:
Ik moet zeggen dat ik echt supergoed bezig ga met mn huiswerk als ik dex op heb. Ik weet natuurlijk niet waar mee je precies bezig bent maar wat je ook kunt doen is als je aan een kunstwerk werkt eerst het idee te maken en vervolgens de uitwerking onder invloed van dex te doen.
Voor de rest vind ik dex ook gewoon leuk. Een beetje te leuk eigenlijk. :P
Edit: Ohja, dex slikken blijf je wel echt extreem lang wakker. Nasaal trouwens ook al veel langer dan normale pep.
Het gitaar spelen op zich gaat prima, ik heb in tegenstelling tot sommige vrienden van mij bijna nooit last van 'ik speel uren maar ik verzin niets goeds'. Ik heb juist voor mijn gevoel zoveel mogelijkheden dat het heel moeilijk is te structureren. Van opnemen komt al helemaal niks want dat ben ik echt na een paar minuten weer zat. Het komt er eigenlijk op neer dat die laatste afwerking (het schrijven en met name het opnemen) nooit lukt omdat ik mijn aandacht er moeilijk bij kan houden. Jouw idee is eigenlijk ook precies wat ik in mijn hoofd heb. Een soort basis leggen en vervolgens een soort van duwtje in de rug om het ook af te kunnen maken.
Maar dex wordt toch niet zomaar voorgeschreven voor ADD? Of heb je dat via de alternatieve route verkregen