#1
Hallo allemaal,
ik ben een jongen van 16 jaar en ik heb 3 weken voor het eerst xtc gedaan (driekwart) het was een leuke ervaring en ik wou het graag nog een keer doen, volgende avond uiteindelijk nog een keer gedaan toen een hele pil 2 dagen daarna nog een keer en 2 dagen daarna nog een keer op het appelsap festival van 2 weken terug. De eerste keer was heel leuk 2e keer ook leuk en de 3e en 4e (allebei een halfje)keer voelde meer als een volledige badtrip overigens blow ik af en toe in het weekend of 's avonds maar nu is er over 2 weken een leuk feest kan ik dan nog een pilletje nemen want dan zit er toch wel meer als 1 maand tussen want ik lees allemaal verhalen over mensen die meer of veeel meer als 1 pil nemen op een avond en dan om de week of om de maand dan moet ik toch gewoon bij dat feest een pilletje kunnen nemen of niet?
ik ben een jongen van 16 jaar en ik heb 3 weken voor het eerst xtc gedaan (driekwart) het was een leuke ervaring en ik wou het graag nog een keer doen, volgende avond uiteindelijk nog een keer gedaan toen een hele pil 2 dagen daarna nog een keer en 2 dagen daarna nog een keer op het appelsap festival van 2 weken terug. De eerste keer was heel leuk 2e keer ook leuk en de 3e en 4e (allebei een halfje)keer voelde meer als een volledige badtrip overigens blow ik af en toe in het weekend of 's avonds maar nu is er over 2 weken een leuk feest kan ik dan nog een pilletje nemen want dan zit er toch wel meer als 1 maand tussen want ik lees allemaal verhalen over mensen die meer of veeel meer als 1 pil nemen op een avond en dan om de week of om de maand dan moet ik toch gewoon bij dat feest een pilletje kunnen nemen of niet?