Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Leuk tripreport! Had nog nooit van 2-CB gehoord maar wordt wel enthousiast van je verhaal. Laat je weten als je het weer een nieuwe ervaring hebt (met evt andere dosis) ?"
"Hey! Ik heb afgelopen zaterdag Xtc gebruikt. Niet de eerste keer maar laat er wel altijd netjes 2 a 3 maanden tussen het gebruik. Wel voor mij doen wat veel genomen (1 pil + iets meer de een halve). Laatste stukje om +/- 1.00 s nachts . Nou heb de afgelopen twee nachten totaal niet kunnen slapen. Zelfs geen half uurtje. Was helemaal kapot vandaag, enorm aan het trillen en m'n spieren doen pijn. Ik ben dan ook om 8 uur al in bed gaan liggen omdat ik me eigenlijk niet voor kon stellen dat ik nu niet zou kunnen slapen. Maar nu lig ik, nacht 3 nog steeds wakker. Ik heb normaal nooit last van slapeloosheid na Xtc en nu zou extreem. Begin me een beetje zorgen te maken, 3 nachten helemaal niet slapen kan niet goed voor je zijn. iemand hier ervaring mee? Ik heb de eerste nacht geprobeerd of een jointje hielp, 2e nacht niks en vanavond wat glaasjes wijn in de hoop dat dat wat zou doen. Ik kwam ook ergens tegen dat melatonine misschien een oplossing is? Alle hulp en/of ervaringen zijn welkom"
"Leuk en uitgebreide report! Ik heb van de week ook truffels genomen samen met een vriendin maar merkte tijdens en na de trip dat ik erg de behoefte heb om het ook een keer alleen te doen. Toevallig dat jij dan net hier iets over post"