Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeen dorst tijdens trip/keel slaat dicht

Geen dorst tijdens trip/keel slaat dicht

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#1
misschien beetje afwisselen qua drinken. water/limonade. Ik zou zo weinig mogelijk frisdrank drinken aangezien je weinig speeksel hebt, wat ervoor zorgt dat al die suikers een nog ergere aanslag op je tanden is dan normaal.

Verder nog nooit gehoord van iemand die iets soortgelijks heeft als jij. Dus heb verder geen idee wat zou helpen.
S
Smurfje1Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hopelijk is er iemand die mij tips kan geven. ik gebruik nu iets langer als een jaartje XTC,

Afgelopen carnaval naar een feestje gegaan en sinds een tijdje weer een keer XTC gebruikt( 5 maanden geleden). ik gebruik verder geen enkele vorm van drugs.
begonnen met een halfje aangezien ik de vorige keren weinig voelde van een kwartje.
Ik heb nu door dat de X inkickt wanneer ik ineens moet plassen..... lekker onhandig want dan komt hij binnen op de wc in plaats tijdens het dansen... maar prima.

Ik heb weinig tot geen dorst tijdens de trip en meestal na een uurtje of 4 a 5... is water enorm vies en trekken mijn smaakpupillen weg waardoor alles vies is. als ik dan een kauwgumpje pak hoef ik maar 3 a 4 keer te kauwen en krijg ik een kotsneiging...

Heeft er iemand tips hiervoor? vind het namelijk niet heel erg fijn dat ik op een gegeven moment niets kan drinken of iets anders kan pakken. heb afgelopen weekend wel gemerkt dat ik wel een lolly in mijn mond kon houden zonder misselijk te worden maar tegen het kauwen heb ik dan niets.
S
Smurfje1Lid
01-01-2024, 00:00
#3
kan het komen omdat ik sowieso niet fan ben van water?
tijdens het sporten drink ik wel eens water maar verder pak ik altijd water net siroop omdat ik water alleen best vies vind.
Mogelijk vind ik het tijdens mijn trip daarom nog viezer?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat de reden is kunnen we alleen maar over speculeren.

Maar als ik het goed begrijp drink je de eerste paar uur helemaal niks en ga je tegen het einde pas water proberen. Het is belangrijk om niet teveel, maar wel regelmatig wat te drinken. Ongeveer een glas per uur wordt aangeraden om geen water vergiftiging te krijgen en ook niet uit te drogen. Water is prima, maar frisdrank kan ook gewoon.

En water vies vinden is niet nodig, het smaakt immers nergens naar. Het is gewoon een kwestie van gewenning, als je nooit water drinkt is het saai. Ga je het vaker drinken dan wordt het gewoon lekker dorstlessend.
S
Smurfje1Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ik drink wel de gehele avond(vooral voordat ik iets neem, probeer ik wat extra te drinken) maar aan het einde, wanneer ik geen smaak meer proef, wordt water best vies.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."