Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hopelijk is er iemand die mij tips kan geven. ik gebruik nu iets langer als een jaartje XTC, Afgelopen carnaval naar een feestje gegaan en sinds een tijdje weer een keer XTC gebruikt( 5 maanden geleden). ik gebruik verder geen enkele vorm van drugs. begonnen met een halfje aangezien ik de vorige keren weinig voelde van een kwartje. Ik heb nu door dat de X inkickt wanneer ik ineens moet plassen..... lekker onhandig want dan komt hij binnen op de wc in plaats tijdens het dansen... maar prima. Ik heb weinig tot geen dorst tijdens de trip en meestal na een uurtje of 4 a 5... is water enorm vies en trekken mijn smaakpupillen weg waardoor alles vies is. als ik dan een kauwgumpje pak hoef ik maar 3 a 4 keer te kauwen en krijg ik een kotsneiging... Heeft er iemand tips hiervoor? vind het namelijk niet heel erg fijn dat ik op een gegeven moment niets kan drinken of iets anders kan pakken. heb afgelopen weekend wel gemerkt dat ik wel een lolly in mijn mond kon houden zonder misselijk te worden maar tegen het kauwen heb ik dan niets."
"kan het komen omdat ik sowieso niet fan ben van water? tijdens het sporten drink ik wel eens water maar verder pak ik altijd water net siroop omdat ik water alleen best vies vind. Mogelijk vind ik het tijdens mijn trip daarom nog viezer?"
"ik drink wel de gehele avond(vooral voordat ik iets neem, probeer ik wat extra te drinken) maar aan het einde, wanneer ik geen smaak meer proef, wordt water best vies."