Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTwijfelen, xtc of toch niet?...

Twijfelen, xtc of toch niet?...

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
I
IllusionistLid
01-01-2024, 00:00
Laat ze inderdaad even testen voordat je het pilletje (als je het zeker weet) neemt. Je bent dan in ieder geval verzekerd dat je, als er een positieve uitslag uitkomt, een normaal en 'goed' pilletje slikt. En wat andere zeggen, bekijk de voordelen en nadelen. Maak voor jezelf de beslissing en laat je niet beïnvloeden door andere mensen. Het is jouw keuze.
U
UtopeXLid
Dankjewel, ik ga ze ook zeker even laten testen :)
L
LiefhebbertjeLid
Lees je in wat je van te voren kan doen en achteraf zodat je het risico van onveiligheid weet te beperken.
Laat je pil testen in een lab

Niemand zal je hier over gaan halen om drugs te nemen het is een eigen keuze.
Bekijk de 'voordelen' en nadelen goed en maak de afweging
U
UtopeXLid
Hallo allemaal!!!
Ik zit al een tijdje op dit forum, maar ik heb nooit echt een nieuw topic aangemaakt (dus mijn excuses als ik iets fout doe).
Ik heb laatst een paar XTC pillen weten te bemachtigen ( genaamd: roze flugel), maar nu zit ik steeds te twijfelen of ik het nu zal nemen of niet... Want het is al een best lange tijd geleden dat ik heb gebruikt...
Mijn vraag aan jullie, hebben jullie tips voor mij, om het toch door te zetten? Ik hoop dat jullie mij kunnen / willen helpen.

Groetjess!!!!
D
De DunneLid
Begin met die pillen te testen voor je ze neemt. Anders kunnen we je niet helpen met de dosering. Als je niet weet hoe sterk je pillen zijn weet je niet precies hoeveel je kunt nemen.
M
MoestuinierLid
Zoals al gezegd laat je jou pillen beter testen. Als je jou mooi aan de 3maanden regel houd en je vooraf goed ingelezen hebt hoef je jou over weinig zorgen te maken. Wat gezonde stress voor je eraan begint kan wel.
s
somangoLid
Laten testen, risico's en doseringen opzoeken. Waarschijnlijk zijn 2 kwartjes wel genoeg voor een leuke avond (Misschien 3 voor een lang feestje). Is waarschijnlijk dezelfde die ik had in mijn MDMA Hallucinaties verhaal en die zijn redelijk sterk. Daarnaast als je het in neemt genoeg water, niet teveel. En niet bang zijn. Ga over onderwerpen praten die je blij maken en het zal waarschijnlijk wel goed gaan :confused:mile:

Somango :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."