Wellicht heb je hier wat aan:
Dit zeg ik omdat je zelf in het begin een psychose noemt en bovendien eerder een aantal keer hier op het forum hebt gezegd dat je van speed al vaker in een psychose bent beland. Overigens komt je verhaal ook nogal onsamenhangend en paranoia over waardoor ik aan een psychose moest denken.Vind het jammer dat de psychose aangehaald word meteen
Daar ben ik ook niet bang voor, maar 2C-B lijkt me wat onwaarschijnlijk aangezien het vrij kort duurt en verder zit het effect natuurlijk in de combinatie van wat je allemaal al naar binnen had gewerkt.Ik kom echt niet aan jullie middeltjes wees niet bang
Ik heb het oprecht geprobeerd en ben nog tot het stuk gekomen waarbij je je vader belt, maar het verhaal is zo onsamenhangend en staat dusdanig vol met kromme zinnen en spelfouten dat het gewoon niet lukt om het allemaal te lezen. Daarbij heb ik als ik heel eerlijk ben altijd bij jouw berichten dat ze dusdanig langdradig zijn en dat er ook zoveel irrelevante info tussen staat dat ik na een tijd gewoon afhaak. Niet als persoonlijke aanval bedoelt ofzo, maar als je wilt dat mensen je vragen of posts serieus lezen kan het geen kwaad je verhaal aanzienlijk samen te vatten en alleen de relevante info over te laten.Jammer dat je het verhaal skipt ik heb juist alles uitgetikt omwille het feit er kisschien singalen uit voort komen
Ik doelde ook op een stimulanten psychose en niet zozeer een 'normale psychose'. Ik heb later nog een poging gedaan om je bericht verder te lezen en ik zie nergens iets terug wat ook maar overeenkomt met hallucinaties van 2C-B of andere psychedelica. Het is belangrijk je te realiseren dat psychedelica geen echte hallucinaties geven maar enkel vervormingen van wat je normaal ziet. Echte hallucinaties, dus dingen zien die er niet zijn, worden ofwel veroorzaakt door delirianten zoals Datura bijvoorbeeld of door een psychose.Maar om van een psychose te spreken dat niet nadat het is uitgewerkt heb ik nergens meer last van tijdelijke drugs psychose, als het zo bedoeld word dan wel
Ventileren of van je afschrijven is ook prima hoor, kan goed werken om het voor jezelf op een rijtje te krijgen. Als je je maar realiseert dat je manier van schrijven voor anderen niet echt duidelijk is en dat je daardoor dus misschien niet de beste reacties krijgt die je anders zou krijgen.Al ist voor mij af en toe wel fijn ff te ventileren
Ik kan deze post al een stuk beter volgen, dus er zit progressie inBen ermee bezig dat schrijven...
Ik heb je verhaal maar geskipt, want kan er echt geen touw aan vast knopen. Maar je weet dat 2C-B nog veel korter duurt dan MDMA. En de combinatie van de twee duurt in ieder geval ook niet veel langer.Maar is er iemand met een gelijkwaardig iets of op de hoogte wat de combi M+2-cb doet een maat van me is ook is zo weg geweest van 2-cb mar dat was enkel 2-cb
Wat bu ik me bedenk dit ook kan zijn geweest
Dus ik wil niet weten van jullie wat zit er in me pil
Maar of iemand mijn verhaal kan koppelen aan wat ik vermoed?
Een trip van 18:00-06:30 is fuck lang voor M
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."