Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs dit toeval of gebeur het vaker

Is dit toeval of gebeur het vaker

18 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
maandag 18:00
Was al aardig bezig geweest de dagen ervoor ( coke/speed) ruime hoeveelheid zal het niet neerzetten dan kint daar discussie of ongeloof van en daar gaat dit topic niet over

Zoals jullie gelezen hebben zijn liefhebbertje en speed als water en vuur
Mjah vermoeid niet kunnen
Dan trekken we de lades maar open

Maar goed ik raakte al in een slaap te kort en teveel drugs euhm je kan het wel psychose noemen

Politie omsingelde ne huis zoek licht op het blok etc
Dacht iemand te horen zeggen hij is nu aan het verpakken dus we hebben eenn heterdaad

Volle paniek uiteraard
Eerst alles verstoppen geld weg
Tot ik besefte ja slimpie vorige inval hebben ze na lang zoeken ook alles gevonden
Alles de wc door ( mentaal zeer moeilijk zoveer weg te spoelen)

Ik dacht werkelijk oke dat word weer jaartje binnen
Ik bedenk ne ineens io de kast ligt ook nog wat
Pak die zak neem een pil rest apoel ik ook door ( jezus die ratten hebven een top nacht daar int riool)

Ik zit rustig oo de bank hoorde boveb al dingen zag lanpen door de kamer
Toen BAM
tunnel visie muziek ( qlles stond uit)
2 uur lang een echt enorm harde klapoer kaak ik iemand probereb te bellen of appen die moesten me dan maar helpen verdwijnen

Niu niemand verstond me
Appies waren niet te lezen
Toen stonden er 2 maten in de kamer
Vriegen gaat het wel goed
1 ging weg
Ander bleef
Bedenk je dit is allemaal nooit echt gebeurd
Ik in totale paniek diir heel het huis heen
En hij maar oo de bank zitten
Toen keek ij uit het raam
En zag wat ik al eerder zag
Zwarte mercedesen met blauwe lamp
Drie heren in pak ( psychiaters die keuren)
Een ambulance met bed en riemen

Ik denk ja hoor fuck
Dus ik het trappen huis in en heel duidelijk gemaakt schreeuwens ook al pakken jullie me weer de eerst die vooroo loopt gaat met me mee
Nogmaals er was helemaal niks
Buren allemaal bang

Toen ik naar boven want me moeder zou daar liggen en duidelijj dat ze nooit meer de ggd oid mieten bellen heb gewoon wat verkeerd op en is niet zoals vroegen
Toen me vader gebeld hele botte man geworden dus gesprek begon al klote
Ik zeg wat doe je bih die gasten beneden
Wat lul je niu was ze antwoord
Ik zeg jij staat daar benedeb bij die gasten die ne opgaan sluiten
Hij zegt kev je miet gvd is nirmaal doen ij zit in kos TUUT TUUT TUUT
Ik vluchtte bepaalde mensen gebeld luister politie is hier word neegenomen dus je weet ut
Ik na uren terug alles was weg stonden er alleen bog 2 in de bosjes
Ik dacht ach 2 dat lukt ne wel
Sta je dan voor een dichte deur sleutel half erin
Mieder gekomen reserve sleutel werkte niet
Ik zag dat ne maat nog steeds op de bank lag en hij deed niet open
Uur geprobeerd deur in te trappen tot de buren voorzichrig kwamen zeggen lukt niet he misschien miet je een sleutelmaker bellen zo gezegd zo gedaan

Man komt aan hij zegt waar woon je ik zeg boven hij en deze deur dan
Ik zeg ja geen sleutel naar zie je die 3 meisjes op het dak?
Als je die roept doen ze de deur open doen ze al hele tijd voor mij
Hij keek me aan en zei ik breek deze ook wel open niu voordeur in 10 sec open
En vraag hem ligt me maatje er nog
Ja hoor jongen was ze antwoord
Nou geef hem 4 x het bedrag totaal wat die me wel 5 x terug wou geven maar ik stond erop dat hij het aannam omdat het zoon fijne vent was

Eenmaal binnen kwam er een vriendin van die gozer wn verdwenen naar boven
Ik heb 80x geroepen naar boven lekker gezellig enz

Vervolgens word er naar beneden geroepen yo kan je aub pep regelen het was 03:43 ( gecheckt app maandag oo dinsdag nacht ja hoor ik kan dat wel weet je toch
Ik dus 'collega's bellen' en ja hoor kwam er 1 hij ff wat gedronken etc hij zegt is nie voor jou toch ik zeg nee man voor ne naat en ze wijffiej hij zegt mooi is die er nog ja hoor boven hij roepen niu die legt te neuken hoor laat hem maar
Hij ervandoor ( dit is wel echt gebeurd)
Heb tot 6:30 ongeveer met me maat zitten gillen en praten
Tot ineens de deur dicht ging
Dus ik app hem je zit gvd heel de avond hier en nu ga je weg zonder wat te zeggen
Met daarachter aan ja die zak pep was voir jou maar had ff gevraagd of je hem mee kon nemen
Kreeg een app terug wat lul je niu gek wird net wakker

Nou denk je jeuzus wat een verhaal voor een vraagje
Ik typ alles uit misschien verhelderd dat iets en vind het raar dat ik zo tripte maar dit alles nog weet en in me apps terug gezien

En indd had moeten laten testen!
Maar ik heb vaker zeer sterke pillen of serieuze gewichten M ging 'altijd' goed
Ja me hersens etc...
Nu heb ik een tijd geleden 3x tesla op 250mg lab getest en nog wat andere zooi
Ik merkte er bijna niets van
Ik gebruikte toen wel een Ssri wat M afzwakt

Dit werd verteld tenminste hij is 240mg netto
Maar kan je zo harde trippen/ hallucineren op mdma?
Heb dit nog nooit ervaren en heb echt veel en grotere hoeveelheden op
Nu las ik over 2-cb en vind verdacht veel over eenkomsten

Ik weet er komt geen uitsluitsel van uit jullie
Maar is er iemand met een gelijkwaardig iets of op de hoogte wat de combi M+2-cb doet een maat van me is ook is zo weg geweest van 2-cb mar dat was enkel 2-cb
Wat bu ik me bedenk dit ook kan zijn geweest

Dus ik wil niet weten van jullie wat zit er in me pil
Maar of iemand mijn verhaal kan koppelen aan wat ik vermoed?
Een trip van 18:00-06:30 is fuck lang voor M

Ja het was niet slim etc maar dat is me vraag niet
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Liefhebbertje zei:
Maar is er iemand met een gelijkwaardig iets of op de hoogte wat de combi M+2-cb doet een maat van me is ook is zo weg geweest van 2-cb mar dat was enkel 2-cb
Wat bu ik me bedenk dit ook kan zijn geweest

Dus ik wil niet weten van jullie wat zit er in me pil
Maar of iemand mijn verhaal kan koppelen aan wat ik vermoed?
Een trip van 18:00-06:30 is fuck lang voor M
Klik om te vergroten...
Ik heb je verhaal maar geskipt, want kan er echt geen touw aan vast knopen. Maar je weet dat 2C-B nog veel korter duurt dan MDMA. En de combinatie van de twee duurt in ieder geval ook niet veel langer.

Maargoed, ik heb je verhaal verder niet gelezen op het eerste stukje na, dus weet niet precies wat je allemaal gezien hebt etc. Maar ben je niet gewoon weer psychotisch geworden door de drugs en verklaard dat niet gewoon je ervaring, ipv dat je psychedelica op zou hebben ofzo.
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zodra het uitgewerk is is er niets aan de hand
Dus psychose denk ik niet
Dus vandaar de vraag
En nee geef psychedlica niet de schuld
Maar is voor mezelf onverklaarbaar
Vind het jammer dat de psychose aangehaald word meteen
Ik kom echt niet aan jullie middeltjes wees niet bang

Jammer dat je het verhaal skipt ik heb juist alles uitgetikt omwille het feit er kisschien singalen uit voort komen
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wellicht heb je hier wat aan:

L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
@Elpee hoe bedoel je dit?
Heb wel een idee maar voor ik reageer check ik ff
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Liefhebbertje zei:
Vind het jammer dat de psychose aangehaald word meteen
Klik om te vergroten...
Dit zeg ik omdat je zelf in het begin een psychose noemt en bovendien eerder een aantal keer hier op het forum hebt gezegd dat je van speed al vaker in een psychose bent beland. Overigens komt je verhaal ook nogal onsamenhangend en paranoia over waardoor ik aan een psychose moest denken.

Liefhebbertje zei:
Ik kom echt niet aan jullie middeltjes wees niet bang
Klik om te vergroten...
Daar ben ik ook niet bang voor, maar 2C-B lijkt me wat onwaarschijnlijk aangezien het vrij kort duurt en verder zit het effect natuurlijk in de combinatie van wat je allemaal al naar binnen had gewerkt.

Liefhebbertje zei:
Jammer dat je het verhaal skipt ik heb juist alles uitgetikt omwille het feit er kisschien singalen uit voort komen
Klik om te vergroten...
Ik heb het oprecht geprobeerd en ben nog tot het stuk gekomen waarbij je je vader belt, maar het verhaal is zo onsamenhangend en staat dusdanig vol met kromme zinnen en spelfouten dat het gewoon niet lukt om het allemaal te lezen. Daarbij heb ik als ik heel eerlijk ben altijd bij jouw berichten dat ze dusdanig langdradig zijn en dat er ook zoveel irrelevante info tussen staat dat ik na een tijd gewoon afhaak. Niet als persoonlijke aanval bedoelt ofzo, maar als je wilt dat mensen je vragen of posts serieus lezen kan het geen kwaad je verhaal aanzienlijk samen te vatten en alleen de relevante info over te laten.
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oke dank je
En ervaar geen aanval waardeer juist mensen die eerlijk zijn beter pijn van de waarheid
Ipv nep geluk door een 'leugen'
Zal proberen me berichten anders in te delen en wat jullie onnodige info vinden weg te laten
Al ist voor mij af en toe wel fijn ff te ventileren
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Toch een kleine toevoeging:

Dat onlogisch schrijven in jou/jullie ogen is voor mij de enige manier
Het is druk is me kop
( als iets me triggert of ergens aan herinnerd denk ik 5 uur later ow ja dat was ik aan het doen tijdens 'werk' moet ik ook altijd direct een notitie maken)

Zeer snel afgeleid

En ja ik ben van de details en als ik vind dat als het er enigszins toe kan doen of achtergrond info levert heb ik het liever getypt mocht er 1 iemand wat aan hebben
Ben ik happy
Die ene minuut extra lezen tjah...
Ik deel ook niet iedereen zijn of haar mening maar toch lees ik het wel want wie weet is het dit keer wel van belang

Mijn posts worden uiteindelijk langer als dat ik me had bedacht deze was ook 5 zinnen :flushed:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vele flitsen van je verhaal gelezen, dit is toch echt het resultaat van de pep en je pillen. Kan je aardig wazig van worden. Psychosegedrag sluit ikzelf ook niet uit...
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Absoluut tijdens de 'trip' had de ggd of de politie me niet moeten zien dan was ik meteen kliniek in gestopt

Maar om van een psychose te spreken dat niet nadat het is uitgewerkt heb ik nergens meer last van tijdelijke drugs psychose, als het zo bedoeld word dan wel
En slaap te kort staat er niet in zie ik nu maar was 3 dagen wakker

Maar er is niet iets waardoor jullie denken
HEY het kan dit of dat wel zijn
Ik geloof jullie wel en waar het vandaan komt is altijd oke en zuiver
Maar het was zo bizar levensecht dat ik het niet kon geloven
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#11
3 dagen op de pep en dan een zware pil gooien... lijkt me heel logisch dat je deze effecten hebt....
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
3 dagen coke
En af en toe klein beetje pep

Toen begon en dacht dan naar met een pil beetje leuk in de cel
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#13
Coke en pep zijn volgens mij al goed belastend voor je systeem, xtc daarbij is een volledige NO-GO..
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dat blijkt inderdaad
Bedankt voor jullie bijdrage!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb ook een poging gedaan het te lezen maar ik kon er ook maar met moeite door heen komen. Ik heb ook concentratie problemen en ik geef je een tip: lees je eigen teksten hardop na voor jezelf. Dan zie je of het lekker leest en goed is. Doe ik ook vaak.
Ik bedoel het niet lullig maar je bent 3 nachten aan het doorhalen op coke en speed, daarna gooi je een mega xtc pil of iets ondefinieerbaar en ongests in je mik en jij vraagt je af hoe het komt dat je je zo voelt? Nou ik niet... Zeker als je zoals je zelf al (vaker) hebt gezegd heel gevoelig bent voor psychoses en paranoia. Ik denk dat het gewoon door oververmoeidheid komt en veel te veel drugs. En ja, in het verleden heb je het misschien veel bonter gemaakt maar zoals een ieder weet kun je elke keer anders reageren op drugs. Zeker bij overmatig drugs gebruik. Zoals je weet zeg ik dingen altijd recht voor zijn raap en bedoel t niet als afzeiken.
Sterkte ermee!
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heerlijk die eerlijkheid
Hoe het komt snap ik absoluut
Maar omdat het zo heftig was
En ik wel (hoop ik) alles of bijna alles nog weet daar ziet het iig wel naar uit
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Liefhebbertje zei:
Maar om van een psychose te spreken dat niet nadat het is uitgewerkt heb ik nergens meer last van tijdelijke drugs psychose, als het zo bedoeld word dan wel
Klik om te vergroten...
Ik doelde ook op een stimulanten psychose en niet zozeer een 'normale psychose'. Ik heb later nog een poging gedaan om je bericht verder te lezen en ik zie nergens iets terug wat ook maar overeenkomt met hallucinaties van 2C-B of andere psychedelica. Het is belangrijk je te realiseren dat psychedelica geen echte hallucinaties geven maar enkel vervormingen van wat je normaal ziet. Echte hallucinaties, dus dingen zien die er niet zijn, worden ofwel veroorzaakt door delirianten zoals Datura bijvoorbeeld of door een psychose.

Liefhebbertje zei:
Al ist voor mij af en toe wel fijn ff te ventileren
Klik om te vergroten...
Ventileren of van je afschrijven is ook prima hoor, kan goed werken om het voor jezelf op een rijtje te krijgen. Als je je maar realiseert dat je manier van schrijven voor anderen niet echt duidelijk is en dat je daardoor dus misschien niet de beste reacties krijgt die je anders zou krijgen.
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
@Psychedelibee
Ben ermee bezig dat schrijven...

En over die psychedelica ik weet er niets over
Het is me door iedereen verboden te gebruiken omdat de kans op vervelende gebeurtenissen te groot is

Dus ja ik snap het nog niet
So levens echt weet alles nog
Was scherp vertelde mensen ook dat ik een verkeerde pil op had

Toen ik echt psychotisch na een periode teveel drugs was
Deed ik zulke bizare dingen
En tien minuten later als ik werd ondervraagd wist ik helemaal niets meer

Nou eigenlijk ben ik me dus de pleuris geschrokken
En heel blij dat ik enkel tegen een deur heb geschopt
Geen politie ggd wat dan ook ben tegen gekomen
Deze gebeurtenis niet vergeten
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Liefhebbertje zei:
Ben ermee bezig dat schrijven...
Klik om te vergroten...
Ik kan deze post al een stuk beter volgen, dus er zit progressie in :thumbsup:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."