Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaterpijp en Xtc

Waterpijp en Xtc

16 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dunnetjess33 zei:
Ik zeg het nog één keer: ik ben een VROUW! :lolol::thumbsup::okaywoman::woman::princess::girl: Hahahaha
Klik om te vergroten...

Ohhh sorry trouwens ik een man maar me geslacht is hier een vrouw perongeluk weet niet hoe je het verandert But just That you know it
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#2
Yo

Je weet toch vandaag was met een gappie van me waterpijp roken op het balkon.
Toen we klaar waren toch deed hij Een Xtc pil op die kool en verbrande die hij heefd vaak wat Xtc pillen bij zich Minimaal 5 of meer. Dus hij zetten eentje op de kool toen we klaar waren en verbrande die heel dom van hem zonde van de pil maarja niet mij pil. Maar afentoe zet ik er ook wat hasj in dus inaleer ik het ook.
Dus dat hij een Xtc pil op de kool heefd verbrand is dat erg voor de volgende keer als ik Shisha'tje. Ga roken of kan het niet kwaad alleen maar zonde van de pil?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik weet helemaal niet.
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fool zei:
Ik weet helemaal niet.
Klik om te vergroten...

Kut heb ik net een shisha komt hij er een Xtc pil op de kool verbrande kan dit effect hebben op de volgende keer dat ik shisha ga roken?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je er een nieuw kooltje opgooit, en misschien dat bakje even schoonmaakt is er niets aan de hand.

Daarbij kun je XTC niet roken.
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#6
Fool zei:
Als je er een nieuw kooltje opgooit, en misschien dat bakje even schoonmaakt is er niets aan de hand.

Daarbij kun je XTC niet roken.
Klik om te vergroten...

Oke ff voor de duidelijkheid.
Heb het kooltje waar de Xtc op is Vebrand weggegooid. En de Follie ook alleen is het bakje nog niet gewassen maar anyway dus niks aan de hand als het kooltje maar weggegooid is?
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#7
Trouwens niet dat ik iets tegen XTC heb
Zelf nog niet genomen maar wil die Gemiche shit gewoon niet in me Longen hebben
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#8
Yep, gewoon een keer wat water in dat bakje gooien en dan is er niets aan de hand.
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#9
Fool zei:
Yep, gewoon een keer wat water in dat bakje gooien en dan is er niets aan de hand.
Klik om te vergroten...

Mooi Zie trouwens dat me broer hem aan het gebruiken is nu voor ze hasj is zonder het bakje gewassen te hebben wel nieuwe follie en kool dus heb ff mee gedaan Met de shisha want je zei als je de kool maar verandert is er niks aan de hand dus had gewoon ff wat hijsen genomen maar heb hem niks gezegt over de Xtc hij zal denken ik ben gek ofzo dat ik Xtc vebrand. Maar Zal als hij klaar is ff het bakje wassen dus als ik de follie en kool maar weggegooid heb en verandert is er niks aan de hand mooi om te horen
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#10
Koes zei:
hij zal denken ik ben gek ofzo dat ik Xtc vebrand.
Klik om te vergroten...
Daar kan ik me wel een beetje in vinden. :P
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#11
Fool zei:
Daar kan ik me wel een beetje in vinden. :P
Klik om te vergroten...

Maar ik deed het niet ik zelf vondt het ook gek.

Maar hij heefd er altijd genoeg bij zich
Vandaar dat hij er eentje in gooide
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Koes zei:
Maar hij heefd er altijd genoeg bij zich
Klik om te vergroten...


Apart dat ie dat altijd bij zich heeft. Ook niet slim denk ik. Gebruikt hij ze ook altijd?
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dunnetjess33 zei:
Apart dat ie dat altijd bij zich heeft. Ook niet slim denk ik. Gebruikt hij ze ook altijd?
Klik om te vergroten...

Nee hij gebruikt ze bijna nooit man
Waarom hij ze bij zich heefd kan ik niet zeggen is tegen de forumregels maar je kan waarschijnlijk raden waarom
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Koes zei:
Nee hij gebruikt ze bijna nooit man
Waarom hij ze bij zich heefd kan ik niet zeggen is tegen de forumregels maar je kan waarschijnlijk raden waarom
Klik om te vergroten...
Maar hopen dat ze m niet gaan checken... Strafblad is geen geintje hoor.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Koes zei:
Gemiche shit
Klik om te vergroten...
Wat is dat?
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dunnetjess33 zei:
Maar hopen dat ze m niet gaan checken... Strafblad is geen geintje hoor.
Klik om te vergroten...

Ik ook man heb het tijdje ook gedaan maar ben er uit gestapt gelukkig gewoon uitproberen maar Niks voor mij weet niet waarom ik het ook dee man
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Koes zei:
Ik ook man heb het tijdje ook gedaan maar ben er uit gestapt gelukkig gewoon uitproberen maar Niks voor mij weet niet waarom ik het ook dee man
Klik om te vergroten...


Ik zeg het nog één keer: ik ben een VROUW! :lolol::thumbsup::okaywoman::woman::princess::girl: Hahahaha

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."