#1
Ik zeg het nog één keer: ik ben een VROUW!Hahahaha
Ohhh sorry trouwens ik een man maar me geslacht is hier een vrouw perongeluk weet niet hoe je het verandert But just That you know it
Ik zeg het nog één keer: ik ben een VROUW!Hahahaha
Ik weet helemaal niet.
Als je er een nieuw kooltje opgooit, en misschien dat bakje even schoonmaakt is er niets aan de hand.
Daarbij kun je XTC niet roken.
Yep, gewoon een keer wat water in dat bakje gooien en dan is er niets aan de hand.
Daar kan ik me wel een beetje in vinden. :Phij zal denken ik ben gek ofzo dat ik Xtc vebrand.
Daar kan ik me wel een beetje in vinden. :P
Maar hij heefd er altijd genoeg bij zich
Apart dat ie dat altijd bij zich heeft. Ook niet slim denk ik. Gebruikt hij ze ook altijd?
Maar hopen dat ze m niet gaan checken... Strafblad is geen geintje hoor.Nee hij gebruikt ze bijna nooit man
Waarom hij ze bij zich heefd kan ik niet zeggen is tegen de forumregels maar je kan waarschijnlijk raden waarom
Wat is dat?Gemiche shit
Maar hopen dat ze m niet gaan checken... Strafblad is geen geintje hoor.
Ik ook man heb het tijdje ook gedaan maar ben er uit gestapt gelukkig gewoon uitproberen maar Niks voor mij weet niet waarom ik het ook dee man
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."