Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraag MDMA Kristallen

Vraag MDMA Kristallen

7 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je dan lichaamsgewicht x 1,5 doet plus 24% dan zou dat toch de passende hoeveelheid M zijn?

En inderdaad M gewoon afwegen is echt het beste
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hay,

Ik heb een tijdje geleden voor het eerst MDMA kristallen gebruikt. Ik heb het gehaald bij een goede vriend waar ik overigens altijd haal. Hij heeft me altijd goede producten geleverd nooit klachten gehad.

Tot die MDMA kristallen. Ik wist niet hoe ik het moest gebruiken en hoorde iedereen over likken/dippen. Dus ik wou dat gaan doen, MDMA fijn gestampt tot poeder. Want bij likken denk ik aan poeder en niet aan kristallen likken.

Alleen toen ik het nam met een vriend van me voelde het naar meerdere likjes aan als slechte speed. Dus ik ben terug gegaan naar die vriend van me maar die wist het ook niet.

Ben er vervolgens mee naar brijder gegaan en heb het laten testen. Heb zonet de uitslag gehad en die was 78% puur van de maximale zuiverheid 84%. Dus naar mijn mening zeker geen troep.

Hoe kan het dat het zo slecht heeft gewerkt? Het zou toch niet kunnen dat door het fijn stampen van de MDMA dat de werkzame stof eruit Gaat?

Sorry voor het lange verhaal wou het zo goed mogelijk uitleggen.

- HardstyleGabber
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
HardstyleGabber zei:
Hoe kan het dat het zo slecht heeft gewerkt? Het zou toch niet kunnen dat door het fijn stampen van de MDMA dat de werkzame stof eruit Gaat?
Klik om te vergroten...
Nee dat kan niet inderdaad. Waarschijnlijk gewoon te weinig MDMA binnen gekregen.

Likjes nemen is ook een nogal onhandige manier van MDMA tot je nemen, je weet niet goed hoeveel je binnen krijgt. Beter eerst afwegen en dan in een capsule of bommetje stoppen. Scheelt ook nog eens in de ontzettend ranzige smaak.
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Psychedelibee zei:
Nee dat kan niet inderdaad. Waarschijnlijk gewoon te weinig MDMA binnen gekregen.

Likjes nemen is ook een nogal onhandige manier van MDMA tot je nemen, je weet niet goed hoeveel je binnen krijgt. Beter eerst afwegen en dan in een capsule of bommetje stoppen. Scheelt ook nog eens in de ontzettend ranzige smaak.
Klik om te vergroten...

Te weinig lijkt me niet. We hadden met zen 2 3 kwart van het zakje opgemaakt. Elk halfuur bijgekomen maar toch is het een goede uitslag van brijder.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
https://drugsforum.nl/threads/mdma-xtc-handleiding.61333/

Lees dit maar eens door. Likjes? Elk half uur bij nemen?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
HardstyleGabber zei:
Te weinig lijkt me niet. We hadden met zen 2 3 kwart van het zakje opgemaakt. Elk halfuur bijgekomen maar toch is het een goede uitslag van brijder.
Klik om te vergroten...
Maar dat is nou juist het probleem met likjes of vaak kleine beetjes nemen met MDMA. De eerste dosis is eigenlijk het belangrijkst en die moet goed zijn. Als je eerste dosis te laag is kun je nog daarna heel vaak bijnemen, maar zal je nooit echt het gewenste effect bereiken.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Afwegen op 1,5mg/kg rekening houdend met het zuiverheidspercentage en in een capsule of bommetje.
T
TrinityLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ondanks al voldoende reacties toch nog ff voor de helderheid de 'math' :tonguewink: (noot: ik maak al mijn 'XTC' zo zelf, van 78-84% zuiver MDMA poeder in capsules; werelds!)

  • zeg even 80% zuiver; dat is dus echt gewoon goed spul
  • zeg je weegt 80 kg
  • 1,5 x 80 kg is 120 kg
  • om dan 120 mg MDMA binnen te krijgen moet je dus een capsule vullen met 150 mg van je MDMA poeder (150x 0,8 = 120)
Als je niet te vaak MDMA gebruikt, garandeer ik je een super avond...:rock::lolol:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."