#1
Als je dan lichaamsgewicht x 1,5 doet plus 24% dan zou dat toch de passende hoeveelheid M zijn?
En inderdaad M gewoon afwegen is echt het beste
En inderdaad M gewoon afwegen is echt het beste
Nee dat kan niet inderdaad. Waarschijnlijk gewoon te weinig MDMA binnen gekregen.Hoe kan het dat het zo slecht heeft gewerkt? Het zou toch niet kunnen dat door het fijn stampen van de MDMA dat de werkzame stof eruit Gaat?
Nee dat kan niet inderdaad. Waarschijnlijk gewoon te weinig MDMA binnen gekregen.
Likjes nemen is ook een nogal onhandige manier van MDMA tot je nemen, je weet niet goed hoeveel je binnen krijgt. Beter eerst afwegen en dan in een capsule of bommetje stoppen. Scheelt ook nog eens in de ontzettend ranzige smaak.
Maar dat is nou juist het probleem met likjes of vaak kleine beetjes nemen met MDMA. De eerste dosis is eigenlijk het belangrijkst en die moet goed zijn. Als je eerste dosis te laag is kun je nog daarna heel vaak bijnemen, maar zal je nooit echt het gewenste effect bereiken.Te weinig lijkt me niet. We hadden met zen 2 3 kwart van het zakje opgemaakt. Elk halfuur bijgekomen maar toch is het een goede uitslag van brijder.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."