Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"beste mensen, ik had laatst mijn eerste ervaring met benzodiazepines, namelijk Diazepam 10mg (PCH, TEVA). Nu krijg ik een pakje Oxazepam 50 mg thuis gestuurd. Kunnen jullie me vertellen welke verschillen ik kan verwachten en welke doseringen gepast zijn, al dan niet met alcohol? Ik heb buiten het doosje Diazepam (dat nu op is) geen ervaring of tolerantie met benzo's. Ik hoop dat ik dit in het goede topic geplaatst heb. Met de diazepam (10 mg) kon ik redelijk wat bier drinken en een stuk of 3 / 4 stuks innemen zonder compleet van de wereld te zijn. Kunnen jullie wat meer info verschaffen over de Oxazepam (50mg) ? bvd"
"Ok top bedankt voor je snelle reactie. En als recreatieve gebruiker zou ik dus beter af zijn met het kopen van Oxazepam i.t.t. Diazepam omdat de prijs (voor mij) hetzelfde is, toch?"
"25tolife zei: Inderdaad, maar kijk ermee uit de verslaving ligt al snel op de loer, omdat je er laks van kan worden. Desalniettemin enjoy it on recreational base! Klik om te vergroten... Stel ik gebruik het 3 dagen in de week (1 dag en dan telkens 2 dagen pauze). Is er dan nog kans op verslaving? Of is dit meer van toepassing bij dagelijks gebruik. En als ik 3 dagen per week zou aanhouden, treedt er dan ook tolerantie op? Ik kon deze info niet vinden in het hoofdtopic dus vandaar mijn vraag hier"