#1
Bovenstaande is juist.
Midazolam ofwel Dormicum is de enige in water oplosbare benzo, en dan nog moet je voorzichtig zijn.
Voor alle andere benzos zijn wel manieren te vinden, maar injecteren van een pil wordt eigenlijk altijd voorafgegaan door micron-filtratie.
Dus heb je micron-filters, luer-lock spuiten en steriel water nodig.
Anders is de kans groot dat je door de partikels die overblijven je kleinste bloedvaten dichtslaan.
Maarja, met 1 arm of een hersenbeschadiging kun je ook nog heel wat jaartjes verderleven, hoor!
in andere woorden , beter niet doen.
Ik vraag me af , heb je nog nooit H geshot, dat je deze vraag stelt?
Het is namelijk de grootste afrader die ik je geven kan.
De eerste keer een shot H nemen, verandererd je hele leven, of je nu wilt of niet...
Geloof me, ik heb het meegemaakt, en H roken is erg genoeg.
Maar als je toch kiest om die weg op te gaan, welke doodlopend is, dus,.........
Spuitje zonder naald voltrekken,water in lepel, paar drupjes citroen of ascorbine zuur erbij, even verhitten en optrekken door een watje...dan nog een vat vinden, afdrukken,en over een paar jaar alles kwijt zijn wat je ooit lief is geweest, en dan terugdenken aan wat ik je nu schrijf!.
Je geld, familie, vrienden, eigenwaarde,gezondheid, noem het zelf maar op!
Alstjeblieft, het is het niet waard!
greetz!
Midazolam ofwel Dormicum is de enige in water oplosbare benzo, en dan nog moet je voorzichtig zijn.
Voor alle andere benzos zijn wel manieren te vinden, maar injecteren van een pil wordt eigenlijk altijd voorafgegaan door micron-filtratie.
Dus heb je micron-filters, luer-lock spuiten en steriel water nodig.
Anders is de kans groot dat je door de partikels die overblijven je kleinste bloedvaten dichtslaan.
Maarja, met 1 arm of een hersenbeschadiging kun je ook nog heel wat jaartjes verderleven, hoor!
in andere woorden , beter niet doen.
Ik vraag me af , heb je nog nooit H geshot, dat je deze vraag stelt?
Het is namelijk de grootste afrader die ik je geven kan.
De eerste keer een shot H nemen, verandererd je hele leven, of je nu wilt of niet...
Geloof me, ik heb het meegemaakt, en H roken is erg genoeg.
Maar als je toch kiest om die weg op te gaan, welke doodlopend is, dus,.........
Spuitje zonder naald voltrekken,water in lepel, paar drupjes citroen of ascorbine zuur erbij, even verhitten en optrekken door een watje...dan nog een vat vinden, afdrukken,en over een paar jaar alles kwijt zijn wat je ooit lief is geweest, en dan terugdenken aan wat ik je nu schrijf!.
Je geld, familie, vrienden, eigenwaarde,gezondheid, noem het zelf maar op!
Alstjeblieft, het is het niet waard!
greetz!