Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dit is niet juist hoor, buiten dormiuom is rohypnol (flunitrazepam) ook goed te injecteren. Je moet alleen wel de witte tabletten hebben en niet die groenige. Tablet (1 van 2 mg of 2 van 1 mg doe ik meestal) en en een volle spuit water erbij en we l10 minuten tot een kwartier zachtjes koken en steeds water aanvullen dus zodat je t niet droogkookt. Na verloop wordt de vloeistof bijna fluoriserend geel/groen en istie klaar om te shotten. Optrekken door n watje, evt nog half grammetje speed erbij en je krijgt de lekkerste flash die er is vind ik persoonlijk. Dit is wel voor de ervaren gebruikers hè. Het is niet mijn bedoeling mensen aan het shotten te helpen maar wilde het gewoon ff delen. Grtjs en succes, brambo71"