Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshelp!! base, slapen va temazepam en dormicon?

help!! base, slapen va temazepam en dormicon?

5 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nu heb ik een vraag: als ik na het base-coke een temazepam en ook een halve dormicon slik.. werkt/mag deze combinatie wel?

Dus de combinatie van temazepam en dormicon..

Hoop dat iemand hierop mij een antwoord kan geven?
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: base, slapen va temazepam en dormicon?

Niemand?
Want is dringend best wel.. :cry:
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dit is een vraag die eerder thuishoort in het subforum over farmaceutica gezien jouw vraag over benzo's gaat. Ik neem even aan dat jouw doel een nacht slapen is. Temazepam is hiervoor goed geschikt, midazolam (dormicum/con) minder, met name vanwege de korte werkingsduur. Dosering op basis van halve pilletjes is natuurlijk vrij onnauwkeurig, liever adhv een concreet criterium zoals het aantal mg actieve stof in het pilletje. Gangbare dosis temazepam is 20mg, midazolam is 7.5mg. Als je per se wilt combineren zou ik hier rekenng mee houden en bij voorkeur resp. 10 en 3,75 mg nemen. Aanpassen als je tolerantie hebt voor 1 of beide stoffen.
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
ja srry voor de verkeerde plek om dit te plaatsen.

bedankt voor het antwoord.

maar je hebt gelijk ja, temazepam 20mg. en dormicon7.5mg.

ik heb maar alleen die temazepam genomen (want zo druppel temazepam heb ik nog nooit in tweeën gedeeld,kan dat eigenlijk wel?) ...want ik kreeg geen antwoord op tijd .. kon niet meer lezen haha alles wazig haha..

Maar alleen die dormicon zou dat ook werken (het is toch een doorslaper).. 7,5mg.?
R
RealitiesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Druppeltje zei:
ja srry voor de verkeerde plek om dit te plaatsen.

bedankt voor het antwoord.

maar je hebt gelijk ja, temazepam 20mg. en dormicon7.5mg.

ik heb maar alleen die temazepam genomen (want zo druppel temazepam heb ik nog nooit in tweeën gedeeld,kan dat eigenlijk wel?) ...want ik kreeg geen antwoord op tijd .. kon niet meer lezen haha alles wazig haha..

Maar alleen die dormicon zou dat ook werken (het is toch een doorslaper).. 7,5mg.?
Klik om te vergroten...


Bedoel je gelcaps dan met druppel temazepam. Die kan je niet zomaar in twee delen nee, je kan wel de gel eruit halen en dan inspuiten bv., maar dit raad ik je ten stelligste af.
Neem er gewoon eentje dan, temazepam werkt halflang dacht ik.

Midazolam ( Dormicum) is geen doorslaper, maar een kortwerkende inslaper, die trouwens sterk is.
Je hebt ze in 7.5 mg en ook in 15 mg. Maar 7.5 mg zou genoeg moeten./mogen zijn , zeker icm met een gelcap temazepam 20 mg.
Neem dit een anderhalfuurtje ofzo na je laatste pijpje basecoke in.

Je kan toch ook gewoon 2_3 u ofzo wachten tot de coke is uitgewerkt, dan slaap je ook wel hoor, of is het eerder om de scherpe kantjes van de come-down eraf te halen?

Ik wil wel nog zeggen dat het ook niet zo gezond is om een stimulantium en een benzo te combineren, maar goed echt gevaarlijk is het nu ook weer niet. Wie ben ik?
Ik nam soms een Temesta Expidet ( smelttablet lorazepam) als ik coke aan het roken was en soms door de (on)verwachte zuiverheid, steken kreeg in mn hart, om dan te kalmeren.

Groeten Realities
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb zelf een hele lange tijd speed gebruikt tot een moment dat ik zware lichamelijke klachten ervan kreeg. Vervolgens ben ik op eigen iniatief benzo's gaan nemen i.c.m. amfetamine en cocaine. Alle klachten gingen hierdoor weg en ben gewoon doorgegaan totdat mijn lijf na 8/9 jaar pep helemaal op was. Heb dit met mijn psychiater toentertijd allemaal besproken en hij moest wel vanwegemijn klachten benzo's voorschrijven. Had deze het niet gedaan dat was ik 100% zeker dood geweest dat is meerdere malen door diverse artsen, psychiaters en weet ik het bevestigd.

Wil de combinatie niet goedpraten of mensen aanraden dat zeker niet want iemand gaat veel te lang door met iets wat niet goed is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."