#1
Ik zou opteren om 1 maal voor pep te gaan.
Maart xtc.
Juli xtc.
augustus speed.
Ade xtc.
Ik had dit inderdaad zelf ook in gedachte, heb zelf geen ervaring met speed maar vrienden van mij zijn er eigenlijk stuk voor stuk negatief over, dat het te weinig met je doet, je harder wilt maar dat je dat punt wat je zoekt niet kn bereiken zeg maar. En rampzalige verhalen over dagen slecht/niet slapen. En natuurlijk dat het troep is, maar toch ben ik wel nieuwschierig als ‘afwisseldrug’
En ik hou zelf vooral van het vreedzame sfeertje/praten met onbekenden, is dat vergelijkbaar met xtc? Zit ik in dezelfde ‘vibe’ als mensen die aan de xtc zitten? Of loop je elkaar een beetje mis.
Sorry het is allemaal echt super slecht verwoord dus ik hoop dat je me begrijpt haha,
Iniedergeval bedankt!