#1
Maar het gekke is, het te hard gaan moment duurt nooit lang. Het is puur bij de inslag. Verder vind ik het heerlijk..
Maar het probleem is vooral dat als ik iets pak ik er als hij inslaat veel over na ga denken. Dingen als wat als het fout gaat, wat kan er fout gaan etc..
Toch kan dat wel invloed hebben hoor. Je dagelijkse stress "uitzetten" is moeilijk. Onbewust ben je er toch mee bezig in je achterhoofd. En dan de stress van het bang zijn om fout te gaan erbij en je hebt in mijn ogen een perfect recept voor angst en bad gaan. Je geest kan echt de meest rare dingen doen met je, zeker onder invloed.Ja, ik heb wel stress ja. Door mijn thuissituatie vooral. Maar daar denk ik dan niet over na, het is puur dat ik soms denk dat het fout gaat en ik eraan dood kan gaan (de kans is ontzettend klein hahaha maar toch)
Wat zou ik hier verder nog aan kunnen doen dan? Het probleem zit hem denk ik in het loslaten van die problemen als ik gebruik?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."