Pantomed 40 mg. x 2.
Ik heb wel maagbeschermers liggen, is dat wel verstandig om er 1 voor xtc te nemen?
Pantomed 40 mg. x 2.
Is dit te gebruiken in combinatie met XTC pillen of pep in bommetjes? Wanneer ik op een feest pep gebruik of miauw in bommetjes, om de 1,5 uur, dan heb ik vrijwel direct last van een opgeblazen gevoel en pijn in m'n buik.1x 20mg doet ook al zijn werk hoor![]()
Klopt alleen dat wist ik helaas niet toen ik er aan begon, zowel de ha en de apotheek informeerde mij er niet over. Kwam er later achter doormiddel van Google dat je naproxen beter kan nemen met maagbeschermers.
Ik heb wel maagbeschermers liggen, is dat wel verstandig om er 1 voor xtc te nemen?
Klopt alleen dat wist ik helaas niet toen ik er aan begon, zowel de ha en de apotheek informeerde mij er niet over. Kwam er later achter doormiddel van Google dat je naproxen beter kan nemen met maagbeschermers.Heb je geen maagbeschermers gekregen bij de naproxen? Staat er voor gekend dat dergelijke medicijnen je maag goed verkloten. Ben zelf goed bekend met deze middelen door S.A. Een maagbeschermer zoals omeprazole of pantoprazole is tijdens gebruik van medicijnen in het genre naproxen zeker geen luxe.
Opzich een goed idee, alleen ik neem liever geen xtc dan dat ik moet gaan pluggen.Hoi. Een capsule valt echt zo rete snel uit elkaar in maagzuur dat ik denk dat het geen verschil gaat maken. Ook al stop je het in een capsule, de mdma zal toch via de maag en bloed moeten worden opgenomen.
Gek voorstel maar je kunt ook pluggen, gaat t helemaal niet door je maag. Maar dat zou voor mij alleen al om t idee geen oplossing zijn.
Klopt alleen dat wist ik helaas niet toen ik er aan begon, zowel de ha en de apotheek informeerde mij er niet over. Kwam er later achter doormiddel van Google dat je naproxen beter kan nemen met maagbeschermers.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."