#1
Hey DF'ers!
Volgende week gaan we allemaal de verjaardag vieren van onze lieve koning. Ik pak het dit jaar wat extremer aan en heb 1 feest en 1 festival achter elkaar. Dus dat betekent dat ik 27 uur sta te feesten, gaan er meer mensen hier naar pandemonium en royaal kabaal?
Nu wou ik over deze 2 dagen speed en MDMA gaan gebruiken, beiden doormiddel van snuiven.
Nu had ik zelf bedacht om op Pandemonium(dag 1) aan de speed en misschien wat bier te gaan.
En op Royaal Kabaal(dag 2) nog een beetje speed tot de avond, en daarna aan de MDMA.
Nu vraag ik mij echter af of deze volgorde wel zo slim is/echt werkt?
Dus mijn vraag is, op welke dag kan ik het beste wat doen?
-Gabbertje
Volgende week gaan we allemaal de verjaardag vieren van onze lieve koning. Ik pak het dit jaar wat extremer aan en heb 1 feest en 1 festival achter elkaar. Dus dat betekent dat ik 27 uur sta te feesten, gaan er meer mensen hier naar pandemonium en royaal kabaal?
Nu wou ik over deze 2 dagen speed en MDMA gaan gebruiken, beiden doormiddel van snuiven.
Nu had ik zelf bedacht om op Pandemonium(dag 1) aan de speed en misschien wat bier te gaan.
En op Royaal Kabaal(dag 2) nog een beetje speed tot de avond, en daarna aan de MDMA.
Nu vraag ik mij echter af of deze volgorde wel zo slim is/echt werkt?
Dus mijn vraag is, op welke dag kan ik het beste wat doen?
-Gabbertje