Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC In Kaugom Vorm?

XTC In Kaugom Vorm?

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
stomme eendLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bij samengestelde woorden gebruik je twee hoofdletters, waarom is dat? Terwijl je volgensmij onterecht aan elkaar schrijft maar dan juist weer met maar één hoofdletter...? Ik ben helemaal in de war door je inconsequentie. Wat was je vraag ook alweer?
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als het XTC was, dan had je dit zeker wel gevoeld en ook wel herkend als een apart gevoel dat kauwgom normaal niet geeft. rofl

En als je hoofdletters gebruikt met ieder woord, doe het dan ook bij ieder woord. Ik erger me eraan dat je 3 woorden hebt overgeslagen met hoofdletters. :tongueout:
D
Diehard-hiphop.fanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi Ik Ben Nieuw Op Dit Forum
En Had Een Vraag waarbij Ik Advies Nodig Heb.

Ik Sprak Vandaag Met Een Oude Vriend Af Die Ik Lang Niet Had Gezien
Om Een Jointje Te Roken.

Toen Bood Hij Me Een Kaugompje Aan.
Die Nam Ik Aan.
Maar In Het Verleden heefd Hij Wel Eens XTC En Andere Harddrugs Gebruikt.
Zou Het Kunnen Dat Hij Me XTC Of Een
Andere HardDrug In Kaugom Vorm Heefd Gegeven Bestaat Uberhoud?
Hij Haalde Het Wel Nieuw Uit De Verpaking Smith Sminth of Zo Iets Volgensmij.
D
Diehard-hiphop.fanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bas zei:
Als het XTC was, dan had je dit zeker wel gevoeld en ook wel herkend als een apart gevoel dat kauwgom normaal niet geeft. rofl

En als je hoofdletters gebruikt met ieder woord, doe het dan ook bij ieder woord. Ik erger me eraan dat je 3 woorden hebt overgeslagen met hoofdletters. :tongueout:
Klik om te vergroten...

Ja Sorry Was Ze Waarschijnlijk Vergeten Man.:tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy:

Maar Bestaan Er Uberhoud XTC Of Andere HardDrugs In KaugomVorm?

Dan Zou Ik Me Anders Voelen?
Hoe Voelt XTC of Andere HardDrugs Aan Dan?
Maar Was Al Stoned Dus Voelde Me Al Anders.
Zou Ik Als Het Iets Anders Was Dat Nog Voelen Dan?
En Me Pupillen Zijn Ook Een Klein Beetje Groter Dan Normaal Niet Super Groot Maar Wel Wat Groter Dan Normaal.
Of Zou Dat Door De Wiet Komen?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Doe maar alleen een hoofdletter wanneer dat zo hoort. Dat leest veel fijner. Nu sla ik je tekst over.
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
RomanIglo zei:
Ja Sorry Was Ze Waarschijnlijk Vergeten Man.:tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy:

Maar Bestaan Er Uberhoud XTC Of Andere HardDrugs In KaugomVorm?

Dan Zou Ik Me Anders Voelen?
Hoe Voelt XTC of Andere HardDrugs Aan Dan?
Maar Was Al Stoned Dus Voelde Me Al Anders.
Zou Ik Als Het Iets Anders Was Dat Nog Voelen Dan?
En Me Pupillen Zijn Ook Een Klein Beetje Groter Dan Normaal Niet Super Groot Maar Wel Wat Groter Dan Normaal.
Of Zou Dat Door De Wiet Komen?
Klik om te vergroten...
Drugs in kauwgom vorm bestaat niet, en al had het wel bestaan had ik het echt niet gehoeven. Moet er niet aan denken hoe dat zou smaken.:rolleyes:

En dat je pupillen wat groter waren door normaal kan door een schemering komen, het is algemeen bekend dat je pupillen groter worden in een donkere/schemerige ruimte/plek.
D
Diehard-hiphop.fanLid
01-01-2024, 00:00
#7
stomme eend zei:
Bij samengestelde woorden gebruik je twee hoofdletters, waarom is dat? Terwijl je volgensmij onterecht aan elkaar schrijft maar dan juist weer met maar één hoofdletter...? Ik ben helemaal in de war door je inconsequentie. Wat was je vraag ook alweer?
Klik om te vergroten...

Omdat HardDrugs 2 Verschillende Worden Zijn.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Dus dan zou het ook 'OmDat' moeten zijn. :tongueout:

Maar goed, een samengesteld woord is gewoon 1 woord, punt. En hoofdletters gebruiken we alleen maar in bepaalde situaties, dus hoeven we hier al helemaal geen KopZorgen (hihi) over te maken. :tongueout:
D
Diehard-hiphop.fanLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Dunne zei:
Doe maar alleen een hoofdletter wanneer dat zo hoort. Dat leest veel fijner. Nu sla ik je tekst over.
Klik om te vergroten...

Oke sorry maar het is gewoon een gewoonte hihi
D
Diehard-hiphop.fanLid
01-01-2024, 00:00
#10
acht.zes zei:
Dus dan zou het ook 'OmDat' moeten zijn. :tongueout:

Maar goed, een samengesteld woord is gewoon 1 woord, punt. En hoofdletters gebruiken we alleen maar in bepaalde situaties, dus hoeven we hier al helemaal geen KopZorgen (hihi) over te maken. :tongueout:
Klik om te vergroten...

Ja het is een gewoonte , En soms kan het inderdaad erg Iritant zijn.
Misschien het juiste moment om het af te leren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."