#1
Bij samengestelde woorden gebruik je twee hoofdletters, waarom is dat? Terwijl je volgensmij onterecht aan elkaar schrijft maar dan juist weer met maar één hoofdletter...? Ik ben helemaal in de war door je inconsequentie. Wat was je vraag ook alweer?
