hey ja indd. Als dit ook geld voor een psychiater dan ga ik hier zeker werk van maken. Thankzz!
#2
ok, ben geen arts, maar dit is gewoon dom. ietdereen weet dat je soort dingen moet afbouwen. in een keer de helft minder en daarna in een keer niks is gewoon vragen om irrationele angsten bij de patiënt. Je zal niet doodgaan, maar denk dat het nog kutter is dan een verkeerd gevallen lsd trip.
#3
Hallo allemaal.
Ik heb een groot probleem. Ik gebruik vanaf mijn 17e al benzo's. Ik ben op mijn 19e ingeschreven bij de VNN. (verslavingszorg noord nederland)
Ze zijn al vrij snel begonnen met mij allemaal pammetjes en paatjes voor te schrijven maar de laatste jaren zit ik op 20 mg diazepam per dag. En nu ben ik 34 en heb een nieuwe psychiater. Die heeft de laatste keer er 10 mg. per dag van gemaakt en wil va maandag de diazepam stoppen...
Ze zou moeten weten dat dit niet zomaar kan na zolang gebruik. Ze wil me wel helemaal vol proppen met andere dingen maar dit wil ze niet meer voor schrijven..
Wat kan ik hier tegen beginnen??
#4
Je kunt altijd een Second opinion aanvragen als je het niet eens bent met de beslissing van je arts, dit is een tweede arts die gaat kijken of de eerste wel goed gehandeld heeft in jouw geval.
#5
Ok maar dat is lastig denk ik. De arts van VNN overlegd altijd met haar voor ie uit uitschrijft en verder is zij de enige die recepten kan uitschrijven..