Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHelp!! Ze stoppen mijn benzo's voor te schrijven

Help!! Ze stoppen mijn benzo's voor te schrijven

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
r
rickyLid
01-01-2024, 00:00
hey ja indd. Als dit ook geld voor een psychiater dan ga ik hier zeker werk van maken. Thankzz!
T
TetsuoLid
ok, ben geen arts, maar dit is gewoon dom. ietdereen weet dat je soort dingen moet afbouwen. in een keer de helft minder en daarna in een keer niks is gewoon vragen om irrationele angsten bij de patiënt. Je zal niet doodgaan, maar denk dat het nog kutter is dan een verkeerd gevallen lsd trip.
r
rickyLid
Hallo allemaal.

Ik heb een groot probleem. Ik gebruik vanaf mijn 17e al benzo's. Ik ben op mijn 19e ingeschreven bij de VNN. (verslavingszorg noord nederland)
Ze zijn al vrij snel begonnen met mij allemaal pammetjes en paatjes voor te schrijven maar de laatste jaren zit ik op 20 mg diazepam per dag. En nu ben ik 34 en heb een nieuwe psychiater. Die heeft de laatste keer er 10 mg. per dag van gemaakt en wil va maandag de diazepam stoppen...
Ze zou moeten weten dat dit niet zomaar kan na zolang gebruik. Ze wil me wel helemaal vol proppen met andere dingen maar dit wil ze niet meer voor schrijven..

Wat kan ik hier tegen beginnen??
F
FoolLid
Je kunt altijd een Second opinion aanvragen als je het niet eens bent met de beslissing van je arts, dit is een tweede arts die gaat kijken of de eerste wel goed gehandeld heeft in jouw geval.
r
rickyLid
Ok maar dat is lastig denk ik. De arts van VNN overlegd altijd met haar voor ie uit uitschrijft en verder is zij de enige die recepten kan uitschrijven..
F
FoolLid
Dat is volgens mij vrij simpel, zie ook hieronder voor meer informatie.
http://www.gezondheidsnet.nl/gezondheid ... -aanvragen

Maar mag ik vragen waarom je niet af wilt kicken/heb je dit besproken met je arts?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."