#1
Jep, klopt! Jij ook?da_pj zei:Ben je op de smelt tabletjes bezig?? Omdat het instant is?? Dan ben je ook uit BE![]()
Jep, klopt! Jij ook?da_pj zei:Ben je op de smelt tabletjes bezig?? Omdat het instant is?? Dan ben je ook uit BE![]()
transformated zei:Heb geen ervaring met tramadol maar als je oxycodon of oxynorm nog niet veel genomen hebt zou ik gaan voor 10-15mg je kan achter een paar kleine uurtjes nog bijdoseren maar ga niet 40mg in 1 keer nemen want dan zal je sufjes zijn en misschien wat slaperig maar slapen zal je niet doen.en tolerantie kan rap opgebouwd zijn als je iedere dag het neemt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."