Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi hoi allemaal! Ik heb zonet Oxynorm Instant 5 mg (dus niet de verlengde afgifte) voorgeschreven gekregen en gaan halen. Sinds een week en half neem ik iedere nacht voor het slapen gaan 2 pilletjes Tramadol verlengde afgifte van 50 mg. Dit omdat ik enkel 's nachts rugpijn heb en zo voorkom dat ik er wakker van wordt en mijn nachtrust naar de kl*ten is. Dit staat dus gelijk met 100 mg Tramadol per dag, met uitzondering van het weekend als ik ga zuipen / roken. Nu heb ik die Oxynorm Instant 5 mg voorgeschreven gekregen en vraag ik me af wat een goede recreatieve dosis is om te nemen (dus niet om de pijn te bestrijden), rekening houdend met de eventuele opgebouwde tolerantie van de Tramadol. Buiten die Tramadol pilletjes heb ik nog nooit Opiaten/Opioïden genomen. Ook: hoe snel bouw je tolerantie op t.o.v. Tramadol / Oxycodon Bedankt Alvast! Peace"
"Ok, bedankt voor de reactie jongens!"
"Sorry voor de late reactie Ik heb vorig weekend met een kameraad elk 1tje (5mg dus) genomen en samen naar een comedy gekeken. Bij mij kickte het vrij snel in, en ik vond het erg aangenaam. Het effect bij mij was erg gelijkaardig aan een lekkere joint, maar ietsje euforischer en zonder het psychedelische dat je bij wiet een klein beetje hebt. Ik heb dan ook goed gelachen met de film, meer dan ik normaal zou doen (en eigenlijk ook wel meer dan wanneer ik wat geblowd zou hebben) De kameraad met wie ik het probeerde voelde er eigenlijk niet zo veel van (blowt ook wel vaker dan ik, dus kan er misschien iets mee te maken hebben?) Anyway, we hebben dan maar besloten om een stickietje te rollen na de film en eens te kijken wat dat geeft. We ervaarden een grotere body high dan normaal. Ik had al opgezocht dat cannabis soms gebruikt wordt (medisch) om de effecten van oxycodone te versterken. Het was leuk, maar ik denk dat er meer uit te halen valt en ga binnenkort eens 2 pilletjes tegelijk nemen (10mg) om te vergelijken met deze keer. Ik begin graag rustig met dosissen om de effecten van de stof wat te leren kennen"
"da_pj zei: Ben je op de smelt tabletjes bezig?? Omdat het instant is?? Dan ben je ook uit BE Klik om te vergroten... Jep, klopt! Jij ook?"