#1
Beste DF-ers
Ik heb vandaag m’n XTC naar het testcentrum gebracht en ze herkenden dit als een pil waar voornamelijk MDMA in zit, maar ‘mogelijk 3,4-Methylenedioxy-N,N-dimethylamphetamine bevat’. Hoeveelheid kon niet vastgesteld worden.
Ik kon hier erg weinig over vinden dus vraag me een beetje af wat ik hier nou nee moet. Het testcentrum raad het natuurlijk af omdat ‘het een nogal onbekende stof is’ maar dat zijn research chemicals bijvoorbeeld ook. Het is voor zover ik kon vinden geen enorm actieve stof die bij lage doseringen enig effect geeft.
Wat zijn jullie ideeën hierover?
Ik heb vandaag m’n XTC naar het testcentrum gebracht en ze herkenden dit als een pil waar voornamelijk MDMA in zit, maar ‘mogelijk 3,4-Methylenedioxy-N,N-dimethylamphetamine bevat’. Hoeveelheid kon niet vastgesteld worden.
Ik kon hier erg weinig over vinden dus vraag me een beetje af wat ik hier nou nee moet. Het testcentrum raad het natuurlijk af omdat ‘het een nogal onbekende stof is’ maar dat zijn research chemicals bijvoorbeeld ook. Het is voor zover ik kon vinden geen enorm actieve stof die bij lage doseringen enig effect geeft.
Wat zijn jullie ideeën hierover?