Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC bevat ‘onzuiverheden’ ?

XTC bevat ‘onzuiverheden’ ?

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
DeProfeetLid
01-01-2024, 00:00
Beste DF-ers

Ik heb vandaag m’n XTC naar het testcentrum gebracht en ze herkenden dit als een pil waar voornamelijk MDMA in zit, maar ‘mogelijk 3,4-Methylenedioxy-N,N-dimethylamphetamine bevat’. Hoeveelheid kon niet vastgesteld worden.

Ik kon hier erg weinig over vinden dus vraag me een beetje af wat ik hier nou nee moet. Het testcentrum raad het natuurlijk af omdat ‘het een nogal onbekende stof is’ maar dat zijn research chemicals bijvoorbeeld ook. Het is voor zover ik kon vinden geen enorm actieve stof die bij lage doseringen enig effect geeft.

Wat zijn jullie ideeën hierover?
B
BasLid
Klinkt als een MDMA/MDA variant? Geen idee hoe en wat die stof precies doet, vind het wel een beste naam om eventjes op te zoeken. ;p
D
DeProfeetLid
Bas zei:
Klinkt als een MDMA/MDA variant? Geen idee hoe en wat die stof precies doet, vind het wel een beste naam om eventjes op te zoeken. ;p
Klik om te vergroten...

Ja dat kreeg ik ook te horen bij het testcentrum, schijnt wat weg te hebben van MDMA en MDA. De pil is trouwens wel naar het lab gestuurd dus dan weet ik 100% zeker of die stof ook in deze batch zit.
P
PsychedelibeeLid
Van wat ik er zo snel van kan vinden lijkt het niet heel erg om je pillen gewoon te gebruiken. Het is een minder actieve MD variant, dus het zal weinig tot geen verschil op het effect van de pil hebben.

https://en.wikipedia.org/wiki/Methylenedioxydimethylamphetamine
https://www.erowid.org/library/books_online/pihkal/pihkal105.shtml
D
DeProfeetLid
Psychedelibee zei:
Van wat ik er zo snel van kan vinden lijkt het niet heel erg om je pillen gewoon te gebruiken. Het is een minder actieve MD variant, dus het zal weinig tot geen verschil op het effect van de pil hebben.
Klik om te vergroten...

Thanks!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."