Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLast van plasbuis

Last van plasbuis

10 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
G
GroteDoppeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mogghuu,

Sinds een aantal dagen kamp ik met pijn in mijn plasbuis na het gebruik van xtc.

Ik kan makkelijk naar het toilet als ik xtc heb gebruikt. Wel is het zo als het uitgewerkt is moet ik vaak heeeeeeel, heeel nodig naar de wc. Afgelopen keer zo nodig dat de auto echt moest stoppen, want anders deed ik het als een baby in mijn broek. Dat was genant.

Nu ben ik een klein beetje bang dat ik wat aan mijn blaas heb.

Wel is problemen gehad, met jullie blaad/plasbuis?

Groetjes Mims
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Infectie van de urinewegen is wel iets die voorkomt bij xtc. Niet elk lichaam gaat even makkelijk om met mdma. Ga even bij de huisarts langs als het niet over gaat.
G
GroteDoppeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat kan zekers :tongueout:
c
chipmunkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb dit ook als het uitwerkt dat ik heel vaak naar de wc moet, ik denk dat ik dan om de 30 min opsta om te gaan plassen, maar volgende dag is dit terug normaal..
G
GroteDoppeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben naar de dokter geweest maar moet het in de gaten houden - _- het kan een urineweginfectie zijn ja.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb al een paar keer blaasontsteking gehad na mdma gebruik. Je weerstand gaat ervan omlaag. Ik begin nu een paar dagen van tevoren met het slikken van cranberry capsules. Ook de dagen erna. Heb wel het idee dat het helpt.
c
chipmunkLid
01-01-2024, 00:00
#7
chipmunk zei:
Ik heb dit ook als het uitwerkt dat ik heel vaak naar de wc moet, ik denk dat ik dan om de 30 min opsta om te gaan plassen, maar volgende dag is dit terug normaal..
Klik om te vergroten...
Gisteren na een goede pauze weer eens aan de 4fmp geweest en had hier nu veel minder last van. Denk dat ik nu om de 2-3u ben opgestaan om te gaan plassen.

Ik drink de laatste maanden ook veel minder koffie en meer water. Vroeger moest ik van 1 biertje al 2 keer plassen, maar de laatste keren dat ik aan het bier op een feest was moest ik misschien maar 2 keer op de hele avond dus ik denk dat mijn blaas sterker is geworden. :)
G
GroteDoppeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gelukkig is het over!
l
luuukLid
01-01-2024, 00:00
#9
Pijn in plasbuis heb ik ook wel gehad, alleen nooit gekoppeld aan XTC, was bang dat het iets met prostaat was of ik teveel was uitgedroogd of iets van nierstenen had. Bij een man werkt het sowieso wat anders :) Ging bij mij inderdaad na een tijdje vanzelf over.
Als je zo nodig hebt gemoeten moet je blaas er misschien van bijkomen? Veel moeten plassen als het uitgewerkt is, is bekend verschijnsel en normaal, en ja als een baby in mijn broek doen na een avondje XTC ken ik helaas ook. Rekening mee houden helpt dan een hele boel, liefst ergens blijven waar een WC in de buurt is, en zeker autorit/OV vermijden.
G
GroteDoppeLid
01-01-2024, 00:00
#10
luuuk zei:
Pijn in plasbuis heb ik ook wel gehad, alleen nooit gekoppeld aan XTC, was bang dat het iets met prostaat was of ik teveel was uitgedroogd of iets van nierstenen had. Bij een man werkt het sowieso wat anders :) Ging bij mij inderdaad na een tijdje vanzelf over.
Als je zo nodig hebt gemoeten moet je blaas er misschien van bijkomen? Veel moeten plassen als het uitgewerkt is, is bekend verschijnsel en normaal, en ja als een baby in mijn broek doen na een avondje XTC ken ik helaas ook. Rekening mee houden helpt dan een hele boel, liefst ergens blijven waar een WC in de buurt is, en zeker autorit/OV vermijden.
Klik om te vergroten...


Jup, ik neem wel een luier mee voor volwassen wahahabhahah!!! Neem ik mee van werk ik denk dat ik dat gewoon doe. Beter in dat ding pissen dan alles nat zeiken.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Misschien even langs de huisarts?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."