Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKan baclofen samen met dexamfetamine

Kan baclofen samen met dexamfetamine

5 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
http://www.ehealthme.com/drug-interacti ... ne-sulfate

Dit gaat over medicinale doseringen, geen receratieve doseringen. Ben bang dat de stoffen in recreatieve dosering in ieder geval elkaar tegen gaan werken en durf niet te zeggen hoe veilig deze interactie daadwerkelijk is.
M
MedicLid
Voor de combinatie zijn geen bezwaren.
L
Linda1979Lid
Kun je dexamfetamine veilig combineren met baclofen, lioresal
L
Linda1979Lid
Ok het is eenmalig.wilde kijken of dex wat voor mijwas ivm mijn drang naar crack.dus heb vandaag 20mg dex gehad tot een uur of twee.toen nam ik laatste 5mg.voelde me er extreem onrustig van en wanneer begint die rebound? Ben inmiddels de boel aan het dempen met 30mg oxazepam. Onrust komt er doorheen
Baal want was inmiddels afgebouwd met oxazepam tot 15mg.maar dit is dus ff terugval.daarnaast sinds week op baclofen, 30 mg per dag.vandaar mijn vraag is de combi ok.stop met dex.pfff wat een.onrust.en als ik dan.leed dat mensen iedere dag rebound hebben.angsten,onrust.Nope niks voor mij.geen oplossing dus
P
PsychedelibeeLid
De ene drugs met de andere willen vervangen is sowieso geen oplossing. Hopelijk zit het je afbouw van oxazepam niet teveel in de weg.
L
Linda1979Lid
Nee valt mee:wink:.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."