#1
Hey,
Gisteren was het hier in Belgie weer het grote circus event...Jah, het waren verkiezingen wat hier VERPLICHT is !! Was op een zeer gezellige met als hoofdactt dj PhiPhi vooral gekend van in mijn beginjaren in de Extreme op maandag avond (Extremene on mondays) om dan op donderdag weer te beginnen in de Balmoral
. Ja ik ging hevig uit vroeger, maar dat is verleden tijd hoor.
Dus ik had via een Tor site uit NL 2GR MDMA kristallen/poeder besteld. Het werd geadverteerd als Champagne?? Zal wel gwn een verkoop strategie zijn zeker al die namen? Want zover ik weet over MDMA (en das niet veel lol) is elke batch verschillend van kleur door de luchtvochtigheid ezo die steeds wt anders is??
Enfin, dus 2GR besteld van de lieve noorderburen en ja jullie zijn toppers want heb veel Nederlandse vrienden
. Had ook via Tor wat parafenelia besteld zoals een weegschaaltje dat tot 200GR kan en 0.01 weegt wat voor mij genoeg is. Daarbij zaten 50 gratis gripzakjes en 30 gel capsules. Die gel capsules kwamen dus super uit.
Ik weet dat ik x aantal maanden geleden een xtc pil had genomen met opdruk Burger King en die waren gvd zeer heftig man man. Na wat Googelen las ik dat ze tussen de 205-230MG konden zijn !! Dus ik heb 4 capsules gemaakt met elk 120MG wat voor mij perfect is (173cm en 92KG).
Dus vorige zaterdag om 18u lekker iets gaan eten en tegen 20u30 thuis. Zo'n 40min wat tv gekeken en dan een muziek setje opgezet om al wat in de sfeer te komen. Had dus mijn 4 capsules al klaar liggen waarvan 2 voor mij en 2 extra voor aan 2 andere te geven, ik deel graag mijn vreugde als ik kan hehe. Natuurlijk ligt dan het (Bruin achtige? Ja ik ben deels kleurenblind toch ff vermelden) MDMA poeder/schilfers nog boven appart in zijn envelopje. Ik maakte mij klaar en had met mijn pink ff gedopt in het MDMA poeder enzo afgelikt. Denk niet dat het echt veel was hoor maar na nog geen 15min ik denk zelfs na 10min al voelde ik de effecten lichtjes. Was zeer happy en ik zette de muziek zelfs iets harder.
Zal dan ongeveer tussen 22u20 en 23u geweest zijn dat ik dan nog 3 extra capsules gemaakt heb omdat ik 2 goeie makkers van vroeger kon overtuigen om toch ook mee te gaan. Dit gaf ik hun dan als cadeau omdat ze toch mee gingen. Ook deze capsuls waren 120MG. Normaal is dat geen probleem maar tjah de volgende dag was het gaan stemmen hé.
Tegen 00u20 waren we aangekomen en het zat er goed vol. Een makker van me was net aan zijn laatste stuk bezig van zijn dj set. Ik heb zowiezo voor 01u00 1 capsul ingenomen want tegen 01u30 was het supper gezellig en de volle MDMA effecten. Natuurlijk tegen 05u40-06u00 ruw geschat de 2de gedropt. Het was gwn allemaal super en je vergeet je problemen tot ineens het besef komt na het juist droppen van de 2de capsul en een maat zegt van "Hey, om hoe laat ga jij naar de stembus?". Oooohh nee shit shit !!
Meteen na een 5minuten positief weer terug want ik dacht het zal wel mee vallen als ik pas tussen 11u-12u ga want dat stond op mijn oproepingsbrief om het liefste tussen die tijd te gaan stemmen. Tot iets voor 08u00 zijn we daar geweest op de party en dan tegen 08u40 thuis. De tv op en alles ging over de verkiezing natuurlijk. Mijn kaken gingen/voelde niet meer zo strak aan en er kwam een soort kalmte over mij heen zeer raar. Dus ik dacht fuck it ik ga nu naar de stembus om ervan af te zijn.
Het is een 10min stappen van mijn deur in een schooltje waar ik moest zijn. Ik kom toe aan het schooltje waar ik nog nooit was binnen geweest en er was wat volk maar het zag er ok uit. Toen deed ik de deur open en oh nee....2 fuckingen politie agenten waar je zo goed als tegen aan botst als je met wat snelle aanzet zou binnen wandellen. En dan waren er 6 of 8 verschillende supper lange rijen en ik moest naar rij nr16 stond op mijn oproepbrief en ja dat was de langste. Het was een hel jongens en meisjes een echte hel. Het was er supper druk en supper warm velen mensen waren aan het wapperen met flyer,papier,reclame folders of hun oproepingbrief om toch iets van briesje te hebben.
Dan sta ik daar met nog wat MDMA effecten langzaam op te schuiven want tjah zo vroeg dan komen meestal de oudjes + het is per computer stemmen en daar kunnen ze niet mee overweg dus duurt alles nog veel langer. Toen zag ik een bevriend koppel binnenkomen en die waren aan het rond kijken waar ze moesten zijn. Gelukkig zagen ze mij en vroegen waar rij 16 was. Yes yes yes dacht ik dat is hier en ik deed teken om bij mij aan te sluiten. Had wel super geluk dat het achter mij een bejaard echtpaar was dat zelf zeiden " Ja het is niet erg wij hebben tijd we zijn toch te vroeg en we moeten straks naar onze kleinzoon en bla bla bla". Ja is meestal zo met ouderen dat ze graag aan de praat gaan en ik vind dat wel lief. Gelukkig ging S. het meisje met hun voor de rest van de tijd aan de praat en kon ik met E. praten mijn makker.
Hij vertelde me dat hij het zag aan mijn pupillen dat ik iets binnen had natuurlijk. Toch stelde hij me echter gerust door te zeggen kijk daar eens en daar en die daar etc...Zonder dat ik het wist waren er andere figuren die stonden te wankelen van de drank op hun benen en dat viel pas echt op. Naar dat soort mensen zitten anderen te staren zei E. en dat stelde me helemaal gerust.
Nog een 10tal voor ons en ik nam mijn ID klaar om te kunnen afgeven en dan merkte ik als ik pas echt naar mijn ID keek dat mijn beeld serieus trilde. Dat had ik dus helemaal niet door doordat ik de hele tijd nooit echt op iets moest concentreren, was meer met men gedachten bezig. Toen ik moest stemmen ging ik voor dat electronische apparaat staan en wauw wat trilde alles en kon de partijen wel zien maar voor voorkeurstemmen was elke naam zeer klein. Heb het dan toch kunnen klaarspelen en dan heb ik een 10tal minuten gewacht op E en zijn vriendin S en dan hebben hebben we verder gepraat voor een 20 tal minuten en dan zijn we elk onze eigen weg gegaan dus ik naar huis.
Dan heb ik wat de verkiezingen zitten volgen want dan was ik ineens vol interesse aan het kijken (wat door de mdma ook wel zou gekomen zijn + met de hele geburtenis wat juist was gebeurt). Toen 4mg flunitrazepam genomen en rond 19u20 gisteren avond werd ik weer wakker.
Hoop dat het wat duidelijk is en ja ik weet dat het redelijk saai is. Maar een trip report is dit toch niet zeker? Moest dit wel zo zijn sorry dan.
Grtjs
Gisteren was het hier in Belgie weer het grote circus event...Jah, het waren verkiezingen wat hier VERPLICHT is !! Was op een zeer gezellige met als hoofdactt dj PhiPhi vooral gekend van in mijn beginjaren in de Extreme op maandag avond (Extremene on mondays) om dan op donderdag weer te beginnen in de Balmoral
Dus ik had via een Tor site uit NL 2GR MDMA kristallen/poeder besteld. Het werd geadverteerd als Champagne?? Zal wel gwn een verkoop strategie zijn zeker al die namen? Want zover ik weet over MDMA (en das niet veel lol) is elke batch verschillend van kleur door de luchtvochtigheid ezo die steeds wt anders is??
Enfin, dus 2GR besteld van de lieve noorderburen en ja jullie zijn toppers want heb veel Nederlandse vrienden
Ik weet dat ik x aantal maanden geleden een xtc pil had genomen met opdruk Burger King en die waren gvd zeer heftig man man. Na wat Googelen las ik dat ze tussen de 205-230MG konden zijn !! Dus ik heb 4 capsules gemaakt met elk 120MG wat voor mij perfect is (173cm en 92KG).
Dus vorige zaterdag om 18u lekker iets gaan eten en tegen 20u30 thuis. Zo'n 40min wat tv gekeken en dan een muziek setje opgezet om al wat in de sfeer te komen. Had dus mijn 4 capsules al klaar liggen waarvan 2 voor mij en 2 extra voor aan 2 andere te geven, ik deel graag mijn vreugde als ik kan hehe. Natuurlijk ligt dan het (Bruin achtige? Ja ik ben deels kleurenblind toch ff vermelden) MDMA poeder/schilfers nog boven appart in zijn envelopje. Ik maakte mij klaar en had met mijn pink ff gedopt in het MDMA poeder enzo afgelikt. Denk niet dat het echt veel was hoor maar na nog geen 15min ik denk zelfs na 10min al voelde ik de effecten lichtjes. Was zeer happy en ik zette de muziek zelfs iets harder.
Zal dan ongeveer tussen 22u20 en 23u geweest zijn dat ik dan nog 3 extra capsules gemaakt heb omdat ik 2 goeie makkers van vroeger kon overtuigen om toch ook mee te gaan. Dit gaf ik hun dan als cadeau omdat ze toch mee gingen. Ook deze capsuls waren 120MG. Normaal is dat geen probleem maar tjah de volgende dag was het gaan stemmen hé.
Tegen 00u20 waren we aangekomen en het zat er goed vol. Een makker van me was net aan zijn laatste stuk bezig van zijn dj set. Ik heb zowiezo voor 01u00 1 capsul ingenomen want tegen 01u30 was het supper gezellig en de volle MDMA effecten. Natuurlijk tegen 05u40-06u00 ruw geschat de 2de gedropt. Het was gwn allemaal super en je vergeet je problemen tot ineens het besef komt na het juist droppen van de 2de capsul en een maat zegt van "Hey, om hoe laat ga jij naar de stembus?". Oooohh nee shit shit !!
Meteen na een 5minuten positief weer terug want ik dacht het zal wel mee vallen als ik pas tussen 11u-12u ga want dat stond op mijn oproepingsbrief om het liefste tussen die tijd te gaan stemmen. Tot iets voor 08u00 zijn we daar geweest op de party en dan tegen 08u40 thuis. De tv op en alles ging over de verkiezing natuurlijk. Mijn kaken gingen/voelde niet meer zo strak aan en er kwam een soort kalmte over mij heen zeer raar. Dus ik dacht fuck it ik ga nu naar de stembus om ervan af te zijn.
Het is een 10min stappen van mijn deur in een schooltje waar ik moest zijn. Ik kom toe aan het schooltje waar ik nog nooit was binnen geweest en er was wat volk maar het zag er ok uit. Toen deed ik de deur open en oh nee....2 fuckingen politie agenten waar je zo goed als tegen aan botst als je met wat snelle aanzet zou binnen wandellen. En dan waren er 6 of 8 verschillende supper lange rijen en ik moest naar rij nr16 stond op mijn oproepbrief en ja dat was de langste. Het was een hel jongens en meisjes een echte hel. Het was er supper druk en supper warm velen mensen waren aan het wapperen met flyer,papier,reclame folders of hun oproepingbrief om toch iets van briesje te hebben.
Dan sta ik daar met nog wat MDMA effecten langzaam op te schuiven want tjah zo vroeg dan komen meestal de oudjes + het is per computer stemmen en daar kunnen ze niet mee overweg dus duurt alles nog veel langer. Toen zag ik een bevriend koppel binnenkomen en die waren aan het rond kijken waar ze moesten zijn. Gelukkig zagen ze mij en vroegen waar rij 16 was. Yes yes yes dacht ik dat is hier en ik deed teken om bij mij aan te sluiten. Had wel super geluk dat het achter mij een bejaard echtpaar was dat zelf zeiden " Ja het is niet erg wij hebben tijd we zijn toch te vroeg en we moeten straks naar onze kleinzoon en bla bla bla". Ja is meestal zo met ouderen dat ze graag aan de praat gaan en ik vind dat wel lief. Gelukkig ging S. het meisje met hun voor de rest van de tijd aan de praat en kon ik met E. praten mijn makker.
Hij vertelde me dat hij het zag aan mijn pupillen dat ik iets binnen had natuurlijk. Toch stelde hij me echter gerust door te zeggen kijk daar eens en daar en die daar etc...Zonder dat ik het wist waren er andere figuren die stonden te wankelen van de drank op hun benen en dat viel pas echt op. Naar dat soort mensen zitten anderen te staren zei E. en dat stelde me helemaal gerust.
Nog een 10tal voor ons en ik nam mijn ID klaar om te kunnen afgeven en dan merkte ik als ik pas echt naar mijn ID keek dat mijn beeld serieus trilde. Dat had ik dus helemaal niet door doordat ik de hele tijd nooit echt op iets moest concentreren, was meer met men gedachten bezig. Toen ik moest stemmen ging ik voor dat electronische apparaat staan en wauw wat trilde alles en kon de partijen wel zien maar voor voorkeurstemmen was elke naam zeer klein. Heb het dan toch kunnen klaarspelen en dan heb ik een 10tal minuten gewacht op E en zijn vriendin S en dan hebben hebben we verder gepraat voor een 20 tal minuten en dan zijn we elk onze eigen weg gegaan dus ik naar huis.
Dan heb ik wat de verkiezingen zitten volgen want dan was ik ineens vol interesse aan het kijken (wat door de mdma ook wel zou gekomen zijn + met de hele geburtenis wat juist was gebeurt). Toen 4mg flunitrazepam genomen en rond 19u20 gisteren avond werd ik weer wakker.
Hoop dat het wat duidelijk is en ja ik weet dat het redelijk saai is. Maar een trip report is dit toch niet zeker? Moest dit wel zo zijn sorry dan.
Grtjs