#1
Binnenkort wilt mijn vriendin voor het eerst xtc proberen. Zoals jullie wellicht wel zullen herkennen ben ik met haar wat voorzichtiger dan met mezelf. Ze is vrij gevoelig voor alcohol (voelt 1 glas al) en weegt 70kg. Wel de nodige ervaring met cannabis. Ik zat daarom te denken om gematigd te beginnen met 50mg en evt later nog 25mg bijpakken.
Nu vroeg ik me af wat jullie vinden van het proberen van 20mg thuis om (over) gevoeligheid voor mdma te toetsen? Zou dat verstandig zijn? Overgevoeligheid voor MDMA komt maar weinig voor maar kan wel gevaarlijk zijn. Als ze een normale gevoeligheid heeft zou ze er niet zo veel van moeten merken. Of is overgevoeligheid iets dat per keer kan voorkomen? Ze is niet allergisch voor medicijnen maar heeft wel een stof allergie, geen voedselallergie.
Het feest waar op ze het wil nemen is wel al over 9 weken dus wel krap met de 3 maanden regel.
Nu vroeg ik me af wat jullie vinden van het proberen van 20mg thuis om (over) gevoeligheid voor mdma te toetsen? Zou dat verstandig zijn? Overgevoeligheid voor MDMA komt maar weinig voor maar kan wel gevaarlijk zijn. Als ze een normale gevoeligheid heeft zou ze er niet zo veel van moeten merken. Of is overgevoeligheid iets dat per keer kan voorkomen? Ze is niet allergisch voor medicijnen maar heeft wel een stof allergie, geen voedselallergie.
Het feest waar op ze het wil nemen is wel al over 9 weken dus wel krap met de 3 maanden regel.