Bedankt voor de heads up. Toont maar weer aan dat testen altijd een goed idee is.
Hopelijk draagt het bij dat meer mensen het gaan doen. Maar mensen: ALTIJD je drugs laten testen. In dit geval je XTC. Uitslag terug gekregen: de helft minder aan MDMA dan wat gezegd was dat het erin zou zitten. Hierdoor weet je dus hoe te doseren. In dit geval was ik er niet lekker ingekomen. Ik neem tenslotte, een voor mij prettige en passende, dosering. Was super rot geweest als je ergens bent en niet lekker gaat.
In het slechte geval, zat er veel meer in dan gezegd was en had ik over gedoseerd met alle gevolgen van dien.....
En:
Hexamethylenediamine
Google maakt mij niet veel wijzer. Ik heb begrepen van de testonderzoeker dat het o.a gebruikt wordt voor vliegenstripsIs het ook nog niet eerder tegen gekomen in XTC.
En iemand andershad gevonden dat het irriterend kan werken of zelfs brandwonden kan veroorzaken.
Nou, "brand" maar losWeet iemand wat het is? Waarom stoppen ze het erin? (effecten, doel)
Spreekt voor zich dat ik de pillen weg gooi en mijn contact hierover inlicht. Mensen moeten geen troep verkopen/aannemen.
Nooit meer iets van deze dealer kopen. Hij weet blijkbaar niet wat hij inkoopt en verkoopt. Het is vaak even zoeken maar af en toe kom je er 1 tegen die verstand van zaken heeft en niet maar wat roept. Vraag de dealer eens naar de maximale puurheid van mdma, dat moet een goede indicatie geven.
Dat is leuk hoor, maar ik begeef mij weer niet in zo'n circuit dat ze voor het oprapen liggen die contactenGaat meestal via via en aan deze heb ik heel lang gedaan om er aan te komen. Nou ja, ik heb een stash (andere pillen) dus zit nog wel even goed
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."