#1
Ik lees regelmatig terug dat wanneer je bij hevig XTC gebruik je meer kans op depressie krijgt, dat je er meer tolerantie voor opbouwt e.d.
Dat geloof ik allemaal heel graag, maar er staat elke keer bij elke post niet bij wanneer je nou een hevige gebruiker bent.
Ik hoor van sommige mensen dat zij minimaal 3 pillen per feest opmaken en ze gaan toch regelmatig op pad, terwijl ik het bijvoorbeeld om de 2 maanden op elk feest met 1 pil volhoud. (volgens mij is dat nog best netjes?)
Nu krijg ik wel het idee dat ik iets minder vrolijk ben in mijn alledaags leven dan voor ik aan XTC begon, maar dit kan ook gewoon ouderdom zijn aangezien ik al bijna 30 ben inmiddels, en ik was 25 toen ik er aan begon. En als ik zo naar andere mensen kijk lijkt het net of zij gewoon vrolijk doorgaan terwijl ze het spul flink misbruiken vergeleken met mij.
Vanaf welk punt wordt je nou beschouwd als een hevige XTC gebruiker? Puur en alleen al als je je niet aan de 3 maanden regel houdt?
Dat geloof ik allemaal heel graag, maar er staat elke keer bij elke post niet bij wanneer je nou een hevige gebruiker bent.
Ik hoor van sommige mensen dat zij minimaal 3 pillen per feest opmaken en ze gaan toch regelmatig op pad, terwijl ik het bijvoorbeeld om de 2 maanden op elk feest met 1 pil volhoud. (volgens mij is dat nog best netjes?)
Nu krijg ik wel het idee dat ik iets minder vrolijk ben in mijn alledaags leven dan voor ik aan XTC begon, maar dit kan ook gewoon ouderdom zijn aangezien ik al bijna 30 ben inmiddels, en ik was 25 toen ik er aan begon. En als ik zo naar andere mensen kijk lijkt het net of zij gewoon vrolijk doorgaan terwijl ze het spul flink misbruiken vergeleken met mij.
Vanaf welk punt wordt je nou beschouwd als een hevige XTC gebruiker? Puur en alleen al als je je niet aan de 3 maanden regel houdt?
