#1
Hallo!
Ik ga aankomende zondag voor de tweede keer xtc gebruiken. Ik heb oranje tesla's van ong 240 mg. Ik ben er thuis met mijn ouders erg open over, maar ze maken zich wel zorgen. Op internet staat dan een veilige dosis tussen de 1 a 1,5 mg per kg lichaamsgewicht is. Dat komt bij mij neer op ong 55-82,5 mg, oftewel: ongeveer een kwartje van de pil die ik heb. Dan zou ik dus na een kwartje genoeg moeten hebben. Iedereen in mijn omgeving neemt altijd bij, waaronder ook ik de vorige keer. Is dit allemaal wel oke dan? En veilig? En waarom lijkt niemand zich aan dit advies te houden? Is het te vergelijken met de hoeveelheid glazen alcohol die worden aangeraden maar waar ook niemand zich aan houdt?
Ik ga aankomende zondag voor de tweede keer xtc gebruiken. Ik heb oranje tesla's van ong 240 mg. Ik ben er thuis met mijn ouders erg open over, maar ze maken zich wel zorgen. Op internet staat dan een veilige dosis tussen de 1 a 1,5 mg per kg lichaamsgewicht is. Dat komt bij mij neer op ong 55-82,5 mg, oftewel: ongeveer een kwartje van de pil die ik heb. Dan zou ik dus na een kwartje genoeg moeten hebben. Iedereen in mijn omgeving neemt altijd bij, waaronder ook ik de vorige keer. Is dit allemaal wel oke dan? En veilig? En waarom lijkt niemand zich aan dit advies te houden? Is het te vergelijken met de hoeveelheid glazen alcohol die worden aangeraden maar waar ook niemand zich aan houdt?