Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo! Ik ga aankomende zondag voor de tweede keer xtc gebruiken. Ik heb oranje tesla's van ong 240 mg. Ik ben er thuis met mijn ouders erg open over, maar ze maken zich wel zorgen. Op internet staat dan een veilige dosis tussen de 1 a 1,5 mg per kg lichaamsgewicht is. Dat komt bij mij neer op ong 55-82,5 mg, oftewel: ongeveer een kwartje van de pil die ik heb. Dan zou ik dus na een kwartje genoeg moeten hebben. Iedereen in mijn omgeving neemt altijd bij, waaronder ook ik de vorige keer. Is dit allemaal wel oke dan? En veilig? En waarom lijkt niemand zich aan dit advies te houden? Is het te vergelijken met de hoeveelheid glazen alcohol die worden aangeraden maar waar ook niemand zich aan houdt?"
"Dankje voor je reactie. Ik heb m'n eigen kennis inderdaad overschat zie ik nu. Ga vanavond samen met mijn broertje die ook mee gaat met onze ouders om de tafel zitten. Hopelijk kunnen we ze wat geruststellen!"
"Ja is hartstikke fijn om daar open over te kunnen praten. Al is het soms wel wat lastig omdat ze zelf erg onbekend ermee zijn, en gauw zich zorgen maken. Dan gaat je eigen lol er soms wel wat vanaf. Maar goed, kijken wat vanavond brengt dus"