Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFun stuff to do on XTC

Fun stuff to do on XTC

3 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
X
XTStinoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Simpel rondjes gaan lopen door een park of een bos vind ik altijd wel prettig.
N
NewbiezLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hi! Wat zijn jullie favoriete dingen om te doen als je lekker gaat op X?

We hebben zelf al wat lachen dingen geprobeerd (naast gewoon lekker dansen).

Bijvoorbeeld:
  • Elkaars handen vast houden en rondjes draaien
  • Door een neon kleurige slinky kijken op de grond liggend en de ander hangt erboven
  • Lepels die in de vriezer hebben gelegen over elkaars huid wrijven
  • Door een rietje in elkaars gezicht blazen
  • Meloen en aardbeien smaken extra lekker
  • Aan een Vix stick snuffelen
  • Optical illusions checken online

Wat zijn jullie favo vage dingen om te doen..?
K
KrullenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb nog wel een paar die leuk zijn op feestjes:
- 1
Persoon1: strekt 1 arm
Persoon 2: met de nagels over de gestrekte arm heen gaan, van elleboog tot pols

-2
Ijsklontje over je arm heen smeren(korte mauwen aanhebben is een must)

-3
Persoon 1: gaat gewoon staan
Persoon 2: staat achter persoon 1, pakt shirt in de hals en onderaan het shirt. Persoon 2 blaast vanaf bovenaf in het T-shirt over de rug en wappert het T-shirt onderaan de rug

Deze wind voelt enorm goed
N
NewbiezLid
01-01-2024, 00:00
#4
Top! Gaan we allemaal proberen!

Nog een tip voor een thuisfeestje: Neon!!

We hebben zelf een hoop decoratie gemaakt met neon-kleuren. Alles wat we maar konden vinden zoals Hawaii-slingers met felle kleuren, zelf dingen verven met Neon-verf (SoLow). En dan een UV-lamp aan... echt geweldig, je bent in fairyland!

En natuurlijk diffractie-brillen erbij, dan space je helemaal

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."