Simpel rondjes gaan lopen door een park of een bos vind ik altijd wel prettig.
#2
Hi! Wat zijn jullie favoriete dingen om te doen als je lekker gaat op X?
We hebben zelf al wat lachen dingen geprobeerd (naast gewoon lekker dansen).
Bijvoorbeeld:
Elkaars handen vast houden en rondjes draaien
Door een neon kleurige slinky kijken op de grond liggend en de ander hangt erboven
Lepels die in de vriezer hebben gelegen over elkaars huid wrijven
Door een rietje in elkaars gezicht blazen
Meloen en aardbeien smaken extra lekker
Aan een Vix stick snuffelen
Optical illusions checken online
Wat zijn jullie favo vage dingen om te doen..?
#3
Ik heb nog wel een paar die leuk zijn op feestjes:
- 1
Persoon1: strekt 1 arm
Persoon 2: met de nagels over de gestrekte arm heen gaan, van elleboog tot pols
-2
Ijsklontje over je arm heen smeren(korte mauwen aanhebben is een must)
-3
Persoon 1: gaat gewoon staan
Persoon 2: staat achter persoon 1, pakt shirt in de hals en onderaan het shirt. Persoon 2 blaast vanaf bovenaf in het T-shirt over de rug en wappert het T-shirt onderaan de rug
Deze wind voelt enorm goed
#4
Top! Gaan we allemaal proberen!
Nog een tip voor een thuisfeestje: Neon!!
We hebben zelf een hoop decoratie gemaakt met neon-kleuren. Alles wat we maar konden vinden zoals Hawaii-slingers met felle kleuren, zelf dingen verven met Neon-verf (SoLow). En dan een UV-lamp aan... echt geweldig, je bent in fairyland!
En natuurlijk diffractie-brillen erbij, dan space je helemaal
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.