Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi! Wat zijn jullie favoriete dingen om te doen als je lekker gaat op X? We hebben zelf al wat lachen dingen geprobeerd (naast gewoon lekker dansen). Bijvoorbeeld: Elkaars handen vast houden en rondjes draaien Door een neon kleurige slinky kijken op de grond liggend en de ander hangt erboven Lepels die in de vriezer hebben gelegen over elkaars huid wrijven Door een rietje in elkaars gezicht blazen Meloen en aardbeien smaken extra lekker Aan een Vix stick snuffelen Optical illusions checken online Wat zijn jullie favo vage dingen om te doen..?"
"Top! Gaan we allemaal proberen! Nog een tip voor een thuisfeestje: Neon!! We hebben zelf een hoop decoratie gemaakt met neon-kleuren. Alles wat we maar konden vinden zoals Hawaii-slingers met felle kleuren, zelf dingen verven met Neon-verf (SoLow). En dan een UV-lamp aan... echt geweldig, je bent in fairyland! En natuurlijk diffractie-brillen erbij, dan space je helemaal"
"Hey! Mijn man en ik zijn echte laatbloeiers haha... Dit jaar voor het eerst samen XTC geprobeerd. Heeeel tof! Er ging een wereld voor ons open. We zijn wel bekend met wiet maar XTC was een hele andere en toffe nieuwe ervaring. We hadden redelijk mellow pillen is ons verteld: gele 1up paddenstoeltjes, zitten rond 100 mg. We hebben een leuke avond gehad met 1,5 pil per persoon. Nu mijn vraag: Hoe kunnen wij nou het meeste lol hebben van 1 of 1,5 pilletje? Begin je het beste met een halve en als die inkickt nog een halve? of werk je met kwartjes... Wij moeten er zelf nog een beetje achter komen wat het beste werkt... En natuurlijk, het is voor iedereen anders. We weten de "do's and don'ts" dus dat zit wel goed! Ons lichaamsgewicht zit bij ons beide rond de 80 kg, we zijn goed gezond en zullen de volgende party weer uitgerust beginnen en met een goede maar lichte maaltijd achter de kiezen. Bij mijn man kickte de eerste halve pil al na een 3 kwartier in de vorige keer. Bij mijzelf duurde het allemaal veel langer! Na 2 uur nog niks en de tweede helft al maar gepakt. Toen na haast 3 uur (!) ging ik ineens als een raket, zelfs iets te hard!! Dus... we horen super graag van jullie wat jullie ons zouden aanraden. Meer als 1,5 pil van 100 mg willen we niet en hoeft denk ik ook niet."
"Super bedankt! Ja die eerste high is natuurlijk je serotonine die dan vrij komt en die eerste rush krijg je die avond niet nog eens. Dus dan maar wat experimenteren inderdaad met wat werkt en van een lichte pil beter meteen maar een hele pakken... zou zonde zijn als dat halfje lafjes binnenkomt. En we weten wat we doen als we te hard gaan. Is jullie ervaring dat meer prikkels op een grote party dan heftiger zijn? Ons eerste experiment was thuis, wel dik feestje ervan gemaakt met partylights en lekkere muziek. De volgende keer wordt een georganiseerd house-feest in een soort grote huiskamersetting."
"Thanks allemaal voor de tips! Hier kunnen we wel wat mee"
"Hi! Ik heb histamine intolerantie. Weet er iemand of MDMA invloed heeft op de aanmaak van histamine? En doet MDMA iets met de kleine bloedvaten? Ik krijg snel urticaria (rode vlekken die jeuken) en zwellingen in het gezicht als ik teveel histamine krijg. Ik zou toch graag een feestje bouwen maar durf hier niet mee naar mijn arts..."
"Het is niet zo zeer dat ik bang ben dat mijn arts iets geks doet met die info Maar meer vind ik het een beetje lullig, bij mijn vaste immunoloog die ik al jaren ken (en nog wel ff verder mee zal moeten) dit soort persoonlijke shit wil delen. Ik wil geen preek snappie... Hmmm ik hoop dat het meevalt, ga er maar gewoon voor! De vorige keren had ik veel minder last van mijn falende immuunsysteem, nu heb ik heel veel last. Maar only one way to find out of MDMA het erger gaat maken."
"Nou, was een top feest, helemaal geen last gehad!"