#1
Bedankt voor dit antwoord! Helpt mij veel vooruitPsychedelibee zei:Je kunt bommetjes maken van de capsule. Het enige wat je daar voor nodig hebt zijn vloeitjes. Gewoon het poeder dicht knopen in een vloeitje en het overtollige papier weg gooien. Of je koopt zelf wat capsules, kost niet veel.
Ik neem aan dat het geen extended release capsules zijn? Als dat niet zo is vind ik 30mg best veel persoonlijk. Zou in dat geval het opdelen in doseringen van 10mg. Een te hoge dosering werkt ook niet bevorderlijk voor de concentratie, echt high zijn leidt alleen maar af namelijk.
En je kunt best twee keer op een dag nemen, ritalin werkt ook niet lang genoeg om de hele dag op door te gaan. Maar begin van de middag je tweede dosering is dan wel essentieel om 's avonds nog te slapen.
Het probleem is dat je (in België althans) een voorschrift nodig hebt voor rilatine. Daarom kan ik alleen via een bron met voorschrift aan select aantal capsules komen, vandaar deze vraag.
Modknip