Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRecreative dosering diazepam

Recreative dosering diazepam

4 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
l
leon053Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo , ik ben nieuw op dit forum , zal me ff voorstellen

Ben 26 jaar oud weeg rond de 75 kilo ben 185 lang

Nou is mijn vraag: wat is een redelijke dosering van diazepam om recreatief te gebruiken en is dit recreatief te gebruiken?

Alvast bedankt
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Welkom op het forum Leon.

Ik heb je topic even verplaatst aangezien diazepam geen opiaat is.

Diazepam is recreatief te gebruiken ja, je moet er wel echt mee oppassen want het is nogal verslavend spul. Kortom niet te vaak gaan doen dus. En houd er rekening mee dat het effect zo 24 uur kan aanhouden, dus ga de dag erna niet auto rijden of iets dergelijks. En hoe meer je neemt hoe langer het effect blijft aanhouden.

Qua dosering kun je beginnen met 10mg, dat is een vrij gemiddelde dosering. Mocht het nog wat licht voelen is het belangrijk om ongeveer 90 minuten te wachten met bijnemen.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat een geschikte recreatieve dosering diazepam is weet ik niet precies. Ik gebruik het zelf al ontzettend lang. Met 75 kilo zou ik de eerste keer zeker stoppen bij 20mg.

Het is niet een benzo met veel recreatief potentieel. Het werkt relatief lang, en heeft niet echt een hele duidelijke piek. Door de lange duur kan het zijn dat wat je s' avonds recreatief genoeg vond s' morgens vroeg hinderlijk aan kan voelen.

Middelen als Oxazepam hebben meer recreatief potentieel, omdat de piek van je dosering sneller en duidelijker aanwezig is. Door het feit dat je "beloning" sneller komt is het risico op verslaving wel groter.

Als je enkel Diazepam hebt, of er aan kan geraken is dat natuurlijk geen keuze die je kan maken.
l
leon053Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Bedankt voor jullie reactie's.

Ben begonnen met 10 mg wat jullie mij adviseerde merkte er vrij weinig van behalve dat ik er een beetje suf/sloom van werd (zware benen)
Na een uur nog 10mg bij genomen.
En een half uur later voelde ik me toch wel lekker , super relaxed en lekker loom , filmpje gekeken en toen maar is gaan slapen.
De volgende dag voelde ik me minder goed de hele dag nog last gehad van wazigheid en slaperigheid.

Al met al leuk om een keertje mee te hebben gemaakt maar voor mij blijft het bij deze keer ook rekening houdende met de volgende dag
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Goed om te horen dat je weet dat het niets voor jou is. Het is ook niet voor niets een slaap/angstremmer.
Slim om het niet vaker te doen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."