Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo , ik ben nieuw op dit forum , zal me ff voorstellen Ben 26 jaar oud weeg rond de 75 kilo ben 185 lang Nou is mijn vraag: wat is een redelijke dosering van diazepam om recreatief te gebruiken en is dit recreatief te gebruiken? Alvast bedankt"
"Bedankt voor jullie reactie's. Ben begonnen met 10 mg wat jullie mij adviseerde merkte er vrij weinig van behalve dat ik er een beetje suf/sloom van werd (zware benen) Na een uur nog 10mg bij genomen. En een half uur later voelde ik me toch wel lekker , super relaxed en lekker loom , filmpje gekeken en toen maar is gaan slapen. De volgende dag voelde ik me minder goed de hele dag nog last gehad van wazigheid en slaperigheid. Al met al leuk om een keertje mee te hebben gemaakt maar voor mij blijft het bij deze keer ook rekening houdende met de volgende dag"